Travian

• najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Er zijn vast wel een aantal mensen bekend hier met het spel!
      Ik zelf heb een paar keer meegespeeld:
      1x op een oude S4 met het eindspel meegedaan, helaas verloren.
      1x met een vriend, draaiden we top 40, maar na twee maanden gestopt.

Het lijkt mij wel aardig om met een aantal pokerstrategen dit te proberen.
      En dan doel ik eigenlijk op ongeveer 4-5 spelers, zodat het geen ongelofelijk tijdrovende bezigheid wordt als iedereen verantwoordelijk is!

De nieuwe server begint 26 september.

Zijn er geinteresseerden?
  • 25 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heb het ook nog gespeeld. Was redelijk pro... Als je URgent kent, daar zat ik in. Vooral speedservers gespeeld. Laatste account 200k + knuppels en 50k+ germaanse in een dorp dus was wel nice :D

Als er nachtspelers worden geregeld doe ik misschien wel mee.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Travian is da een soort aap :(
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hehe, nee. Een browserspel waarbij iedereen begint met een dorp en kan uitbreiden door legers (romeins, germaans of galliers) te maken.

Zelf ben ik ook niet echt een nachtspeler, maar kan wel gevarieerd online zijn doordat ik student ben. Dus 1 of 2 keer in de week kan ik 's nachts wel wat doen!
    • venom313
      venom313
      Bronze
      Ik ben redelijk goed in tribalwars geweest w3
    • wauss
      wauss
      Bronze
      beide gespeeld en altijd top 5 gespeeld. Is inderdaad zeer tijdrovend en je heb minimaal 3 spelers nodig die er ook geld in willen steken. Wij hadden zelfs in de tribe iemand die programma's programmeerde om farms bij te houden wanneer ze weer vol zaten en om aanvallen binnen 1 seconde te sturen. :facepalm:
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      beide gespeeld en altijd top 5 gespeeld. Is inderdaad zeer tijdrovend en je heb minimaal 3 spelers nodig die er ook geld in willen steken. Wij hadden zelfs in de tribe iemand die programma's programmeerde om farms bij te houden wanneer ze weer vol zaten en om aanvallen binnen 1 seconde te sturen. :facepalm:
      Ja lol die travian manager gebruikten wij soms :D

Wat was je nick dan?

PS: Mijn pokerstrategy nickname komt van travian ;)
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      hahaha milan, pro, haha ^^

Wie won die server ookalweer? :f_biggrin:
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      NEEEEEEEEEE!!!!!! niet beginnen over travian! Fuck me... ik was echt addicted aan dat spel. :D
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      lol m4cs3th, you're not alone
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Heb ooit samen met mijn oom een server gewonnen onder nickname 'DrErik' Meerdere games meegespeeld maar blij dat ik er vanaf ben geraakt. Zo tijdrovend!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik heb die problemen met TW gehad inderdaad. Poosje behoorlijk goed in geweest, stamleider/diplomaat geweest (kreeg alles voor elkaar bij anderen, lol), account van 2,5M (wel gedeeld overigens). Was lachen!

Alleen als je op een gegeven moment gevraagd wordt om 's nachts om 2 uur je nest uit te komen om een aanval te kunnen timen dan haak ik heel snel af. Uiteindelijk dan ook maar mee gestopt. Blij dat ik er vanaf ben nu, haha!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin

Alleen als je op een gegeven moment gevraagd wordt om 's nachts om 2 uur je nest uit te komen om een aanval te kunnen timen dan haak ik heel snel af. Uiteindelijk dan ook maar mee gestopt. Blij dat ik er vanaf ben nu, haha!
      Dit!!... Serieus... ik speelde dit met een maat van mij en dan gingen we elkaar gewoon bellen om een aanval te plannen. Bizar of niet? hahaha!! Maar ook maar mee gestopt... heb nooit een eindgame gezien en schijnt overigens ook nog eens een flinke domper te zijn
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ik was ook addicted aan tribalwars. I guess stuk of 10 werelden wel op rang 1 gestaan, gelukkig gestopt :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Good old times :s_biggrin: :s_biggrin:

Ik runde de clan Evil_inc met 2 vrienden van me.
      uiteindelijk stonden we heel even in de top10 met onze main-alliance.
      We hadden wel een paar sub-alliances, maar de HK's (hong kong) waren met teveel.

Aaargh: qua tijdzone precies de juiste tegenstanders ook uit Hong Kong :s_biggrin:

Uiteindelijk hebben we maar een soort suicide gedaan, waarmee we nog een heleboel mensen met ons mee hebben kunnen slepen :s_biggrin:
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Op tribalwars was het toen echt ziek. Gewoon 4000 steden en dan stuk of 1000 aanvallen sturen. Dan met je hele tribe 2000 steden verdedigen met troepen uit 15000 steden. Waardoor er miljoenen graan per uur doorheen gingen daardoor ook helemaal distributeurs gekozen die de hele logistiek van de tribe moesten regelen....
    • nick1237
      nick1237
      Silver
      Gelukkig al weer een tijdje van travian af. Was erg verslaafd aan.
      Zelfs een wereldkaart voor geschreven a la Google Maps.

Een jaar lang dag en nacht grondstoffen versturen voor een leger dat je op 1 van de laatste dagen de afgrond instuurt. Nee daar doe ik niet meer aan mee.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door nick1237
      Nee daar doe ik niet meer aan mee.
      Maar leuk was het wel :s_biggrin:
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Op tribalwars was het toen echt ziek. Gewoon 4000 steden en dan stuk of 1000 aanvallen sturen. Dan met je hele tribe 2000 steden verdedigen met troepen uit 15000 steden. Waardoor er miljoenen graan per uur doorheen gingen daardoor ook helemaal distributeurs gekozen die de hele logistiek van de tribe moesten regelen....
      Idd, ik had een account van 7 miljoen punten en stond met de stam 1e van de wereld. Ik lag op de grens tussen de nr 1 en 2 in en toen kwam er een massa-aanval op mij. Was gewoon te ziek voor woorden. Mijn dorpen werden gesteund door mijn stam met +- 100k speer-zwaard en 80k boog etc. Kwamen 80 clears op 1 dorp af en nog steeds mijn dorpje vol met ondersteuning :D
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door venom313
      Ik ben redelijk goed in tribalwars geweest w3
      Speelde je onder dezelfde naam?
    • 1
    • 2