Elephant import probleem

• Senwos1956BC
      Senwos1956BC
      Bronze
      Hallo, ik ben al een paar dagen aan het proberen om mijn hand historie van Party Poker te importeren (zowel auto als handmatig) maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen in mijn logfile. Ik heb zowel het Nederlands- als Engelstalige forum doorgespit en de genoemde suggesties uitgevoerd, maar niets helpt.

Ik speel overigens cashgames.

Foutmelding in logfile is: Error 'Content failed to match.' on hand history

Ik heb zowel Elephant als PartyPoker uitgevoerd als admin, Postgres gestopt en weer gestart, beide geïnstalleerd in zelfde taal (engels), maar helaas...

Heb vanavond een nieuwe database aangemaakt maar krijg de volgende melding: "Outdated database format". In de toelichting wordt vermeld dat ik de database moet updaten. Geen flauw idee hoe dit op te lossen en ook op de fora geen suggesties kunnen vinden.

Iemand een idee?
  • 4 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Sorry voor de late reactie.

Foutmelding in logfile is: Error 'Content failed to match.' on hand history

Probeerde je toevallig de history van satellites/freerolls of playmoney te importen (de Elephant ondersteund die varianten helaas niet.)

"Outdated database format"

Als het goed is, zou het onderstaande bericht bij de errormelding moeten staan. Krijg je deze melding ooK?

you can click here to open the upgrade folder.

Welkom nog op het forum trouwens! :)
    • Senwos1956BC
      Senwos1956BC
      Bronze
      Probeerde je toevallig de history van satellites/freerolls of playmoney te importen (de Elephant ondersteund die varianten helaas niet.)

Nee, cashgame.

Als het goed is, zou het onderstaande bericht bij de errormelding moeten staan. Krijg je deze melding ooK?
      you can click here to open the upgrade folder.

Niet in de logfile, krijg de melding als ik een nieuwe database aanmaak. Vandaar dat ik aanneem dat de importfout te maken heeft met de database. Kan klikken op de melding tot ik een ons weeg maar een upgrade folder wordt niet geopend. Kan ook weinig tot niets vinden over deze foutmelding dus weet ook niet echt hoe dit op te pakken.

Welkom nog op het forum trouwens!

Thx !!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm, ik kan zelf ook weinig meer vinden over deze error. Zou je het eens kunnen proberen met de laatste dev build van de Elephant? http://elephant.pokerstrategy.com/PokerStrategy.com-Elephant-DevBuild-V0.104
    • Senwos1956BC
      Senwos1956BC
      Bronze
      Handmatige import is gelukt na installatie van de laatste build. Ga vanavond kijken of de auto import ook lukt. Thx voor je hulp in ieder geval !!