J8 suit free play

• jasperVKN
      jasperVKN
      Bronze
      Bekende speler:
      Positie:
      Stack
      UTG2:
      2920
      UTG3:
      2595
      MP1:
      2910
      MP2:
      1275
      MP3:
      5010
      CO:
      1525
      BU:
      1475
      SB:
      1440
      Hero:
      1355

SnG-MTT $ 2,50 (156 Spelers)
      50/100 No-Limit Hold'em (9 Spelers)
      Handreplayer voor deze hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102.40520.2 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is BB met J :heart: , 8 :heart:
      UTG2 foldt, UTG3 callt, MP1 callt, 5 folds, Hero checkt

Flop: (350) Q :heart: , 8 :spade: , 2 :club: (3 Spelers)
      Hero checkt, UTG3 checkt, MP1 checkt

Turn: (350) 7 :spade: (3 Spelers)
      Hero bet 200, 2 folds, Hero krijgt uncalled bet terug

Final Pot: 350

Gewoon een twijfelaartje. Had misschien nog een keer moeten checken?
  • 2 antwoorden
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Ik vind dit zelf ook een lastige spot. Aan de ene kant heb je prima showdownvalue en zijn er weinig handen de jou bet callen waar we value van krijgen. Aan de andere kan zit je uit positie en een bet callen kan ook niet.

Vind het moeilijk te zeggen wat hier het beste is, maar denk dat checken en hopen op een showdown of check/folden het beste is.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi jasperVKN,

Je hebt hier second pair, wat natuurlijk een ietwat matige hand is. Je hebt echter maar 2 spelers achter je, en na het gebrek aan actie op de flop is het wel redelijk logisch dat je de beste hand hebt.

Je kunt hier volgens mij c/c of bet/fold spelen, ik vind c/f wat weak, aangezien je maar 3handed zit en het een limped pot is. Als je bet krijg je alleen value uit draws, flushdraws en straightdraws dus. Als je checked krijg je redelijk vaak een river te zien die je ook liever checked.

Daarom vind ik je play eigenlijk wel goed. Ondanks dat je veel slechtere handen doet folden, denk ik dat je hier vaak wel voorligt, en nog wel calls krijgt uit toch redelijk veel draws. As played moet je de river natuurlijk altijd checked, daar krijg je immers geen value meer met een bet, een 7 zal op de meeste rivers toch gemakkelijk folden lijkt me.

Nh.