[AFGEWEZEN] [Staking gezocht Titan Poker]

• Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Hoi allen,

Ik ben al een tijdje op Titan de HU's aant grinden, but as we all know -> variance can be a bitch.
      Had deze maand als doel gesteld om VIP diamond te worden op Titan, vorige maand Titanium gehaald. Echter op de $5,25's schiet het niet zo op, en de $10,50's en verder heb ik nog geen bankroll voor.

Nu zou ik dus graag voor een $xxx gestaked willen worden op Titan om de HU's te grinden. Resultaten kan ik bijhouden via Elephant.
      en over winstverdeling etc valt uiteraard te praten.
      hoop dat iemand geinteresseerd is.. ik zou het liefst een wat langere staking aangaan -> minimaal 1 maand iig, kijken hoe het gaat etc etc.

Reageren kan hier in topic, of je kan me toevoegen op Skype.
  • 10 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      [Staking] - Staking inside

Hier bied je stakingen aan en in dit topic vraag je een staking aan? ?(
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Helaas zullen we deze staking af moeten wijzen.

Hier kun je de voorwaarden vinden waaraan een staking-aanvraag moet voldoen. Niet alleen ben je nog geen half jaar actief lid op PokerStrategy.com, maar je hebt ook geen smetteloos verleden in de korte periode dat je op deze site zit.

Hopelijk kun je ergens anders alsnog een oplossing vinden voor de HU swings.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Helaas zullen we deze staking af moeten wijzen.

Hier kun je de voorwaarden vinden waaraan een staking-aanvraag moet voldoen. Niet alleen ben je nog geen half jaar actief lid op PokerStrategy.com, maar je hebt ook geen smetteloos verleden in de korte periode dat je op deze site zit.

Hopelijk kun je ergens anders alsnog een oplossing vinden voor de HU swings.
      Sorry DeKuip, voorwaarden niet gelezen, wist eerlijk gezegd niet dat dat ook voor Staking geldt. Maar ehm, dan open ik hem half oktober wel weer... en ehm dat verleden betreft. volgens mij altijd alles weer netjes afgehandeld, en ook andere mensen al gestaked en backing % etc... Dus dat argument vind ik nou weer een beetje jammer.

@oscaar10: mag dat niet dan? ik mag toch een deel van m'n geld investeren in een ander? snap eerlijk gezegd je probleem niet zo maar ok.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik vind het gewoon raar dat je wel geld hebt om andere te staken maar niet genoeg voor up te moven. Als je wilt upmoven kan je dat geld toch gebruiken ipv er andere mee te backen. Voor de rest geen probleem, vind het gewoon vreemd.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Het feit dat er binnen dit halve jaar al eerder veel gedoe is geweest rondom jouw backings en het feit dat je ook al een forumban te pakken hebt gehad spreekt niet in je voordeel. Dit doe ik niet om jou te pesten, maar omdat we deze backings en stakings zo veilig mogelijk willen houden. Daarom hebben we deze voorwaarden opgesteld en moeten we dus streng zijn.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Het feit dat er binnen dit halve jaar al eerder veel gedoe is geweest rondom jouw backings en het feit dat je ook al een forumban te pakken hebt gehad spreekt niet in je voordeel. Dit doe ik niet om jou te pesten, maar omdat we deze backings en stakings zo veilig mogelijk willen houden. Daarom hebben we deze voorwaarden opgesteld en moeten we dus streng zijn.
      okee, dan zal ik hem volgens de regels op 14 okt. weer aanmaken. niet dat er dan veel veranderd is t.o.v. maar dan voldoe ik aan de regels.
      het feit dat er "gedoe" was viel niet altijd aan mij te wijten overigens ;)
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      En waarom zou ik anders mijn geld wel aan anderen toevertrouwen met stakings/backings etc... het is een kwestie van vertrouwen, en ik heb alles gewoon netjes afgerond. dus behalve dat ik geen half jaar lid ben zie ik verder geen probleem?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      okee, dan zal ik hem volgens de regels op 14 okt. weer aanmaken. niet dat er dan veel veranderd is t.o.v. maar dan voldoe ik aan de regels.
      Zoals ik al aangaf is het feit dat je nog geen half jaar lid bent niet de enige reden voor de afwijzing. De reden waarom je gebanned bent geweest weet je zelf ook, dus kan ik je zeker niet garanderen dat we over een maand de staking-aanvraag wel toe gaan staan. Want zoals je zelf zegt: "niet dat er dan veel veranderd is".
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Ik vind het gewoon raar dat je wel geld hebt om andere te staken maar niet genoeg voor up te moven. Als je wilt upmoven kan je dat geld toch gebruiken ipv er andere mee te backen. Voor de rest geen probleem, vind het gewoon vreemd.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Zoals ik al aangaf is het feit dat je nog geen half jaar lid bent niet de enige reden voor de afwijzing. De reden waarom je gebanned bent geweest weet je zelf ook, dus kan ik je zeker niet garanderen dat we over een maand de staking-aanvraag wel toe gaan staan. Want zoals je zelf zegt: "niet dat er dan veel veranderd is".
      Maar wat je nu dus doet is mij afspiegelen als onbetrouwbaar etc. terwijl ik toch alles netjes heb afgerond heb momenteel nog staking lopen en % bij Pkingnanne... Ik vertrouw mijn geld ook aan anderen toe, dus waarom dit wantrouwen...

@Willem103, wil die staking die ik heb nog even laten lopen ja, en neem idd voorlopig ff geen nieuwe meer ;-)