Re-tracken

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Heb vroeger keer n account aangemaakt. Heb nickname hier ingevuld.

Ben van plan om aan partypoker te vragen of ze mn acc willen deleten zodat ik via hier een nieuwe kan maken. Als dat kan kan dan de oude eruit gehaald worden hier en de nieuwe gekoppeld?
  • 22 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      nvm gaat nie lukke denk ik :(
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Mwa voor mij hebben ze wel een keer een account verwijderd zodat ik een nieuwe kon maken via PS maar dat was een playmoney account.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      mzz heb service gemaild, ze zegge tot nu toe dat ze t nie gaan doen, ff de 2e afwachte.

Heb nooit gedeposit though...

Hoop dat t wel kan wil echt n decent 3e room, lijkt een lange zoektocht :P
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Probeer is via de live chat, zo heb ik het ook gedaan.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Dear Koen,

Thank you for contacting Customer Service.

We understand your concern. However, as your already an existing player at our site, you account cannot be re-tracked with any of the affiliate nor you can take advantage of the affiliate promotions.

Please note that the promotions offered by the affiliates is for the new players, not for existing players.

Please be informed that new bonus offers are introduced frequently and details of these offers are sent either through e-mail to your registered e-mail address or as a pop-up message.

You can also keep checking the promotions page of the website for more details, please click the following link:
      http://www.partypoker.com/promotions.html

For all future correspondence, we request you to write in to us from the email address registered on the account. This is to ensure security of your account information registered at our site.
      You can view the registered email address in three easy steps:

1) Login
      2) Click on * Account * tab
      3) Select * Profile*

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail, live chat and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,

Chandana

Customer Service

fml, hoe wordt ik nou ooit es diamond op deze manier :)
      Zal de chat vnv is ff kijke maar verwacht tzelfde antwoord ;(
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Zal de chat vnv is ff kijke maar verwacht tzelfde antwoord

Normaal gesproken zal PartyPoker een bestaande account helaas niet retracken. X(

Als het alleen een playmoney account was, dan zou het wss wel kunnen. Maar je kan het idd altijd nog via de livechat proberen. Niet geschoten is altijd mis. :)
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Misschien een stomme vraag, wat is eigenlijk het bezwaar bij de Pokersites om een account alsnog te tracken, als er nog geen affiliate betrokken is?
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Misschien een stomme vraag, wat is eigenlijk het bezwaar bij de Pokersites om een account alsnog te tracken, als er nog geen affiliate betrokken is?
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Omdat wanneer je via ons als affiliate getracked bent, wij een deel van de rake ontvangen van Party Poker. zie ook ons bedrijfsmodel. Mensen retracken zou vanuit Party Poker hun oogpunt gewoon geld weggeven zijn.

Ook kan het zijn dat je al wel via een andere affiliate gelinkt bent door ergens op een banner te clicken, ze kunnen het dan niet maken om jou te untracken van de andere affiliate om je aan ons te koppelen.

Wij worden als affiliate betaald voor het aanbrengen van nieuwe (actieve leden). Er zijn echter wel pokerrooms die het retracken toestaan voor het (her)activeren van leden. Dit zou zijn wanneer je nog nooit of voor een lange tijd niet met echt geld hebt gespeeld.
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Dan moeten ze wss een deel van de rake afstaan.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Loud and clear answer, dank Melvin..
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Omdat wanneer je via ons als affiliate getracked bent, wij een deel van de rake ontvangen van Party Poker. zie ook ons bedrijfsmodel. Mensen retracken zou vanuit Party Poker hun oogpunt gewoon geld weggeven zijn.

Ook kan het zijn dat je al wel via een andere affiliate gelinkt bent door ergens op een banner te clicken, ze kunnen het dan niet maken om jou te untracken van de andere affiliate om je aan ons te koppelen.

Wij worden als affiliate betaald voor het aanbrengen van nieuwe (actieve leden). Er zijn echter wel pokerrooms die het retracken toestaan voor het (her)activeren van leden. Dit zou zijn wanneer je nog nooit of voor een lange tijd niet met echt geld hebt gespeeld.
      Hmm.. Als ze je niet willen retracken ga je in veel gevallen daar gewoon niet spelen maar op een andere room. Dus lopen ze alleen maar geld mis right? Ik vind wel als je via een andere banner daar bent aangemeld dan kunnen ze het niet maken maar als je gewoon uit jezelf een account hebt aangemaakt maar dan achter PS komt en dan tracked wilt spelen moeten ze niet zo moeilijk doen.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ja da had ik ook in mn mail gezet, dat als t nie kan ik er nie ga spelen :P

Hopen dat de chat-meneer gunstig gezind is :D
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Ja da had ik ook in mn mail gezet, dat als t nie kan ik er nie ga spelen :P

Hopen dat de chat-meneer gunstig gezind is :D
      Inderdaad, in principe is het win-win-win situatie. Zij houden een speler die zeer veel speelt(in jouw geval), PS krijgt meer inkomsten en jij hebt de room die je erbij wou.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Maak wel even duidelijk dat het hier gaat om een eigen storting en dat je geen gebruik wilt maken van het startkapitaal.

Het zou kunnen dat Chandana er vanuit gaat dat je je wilt aanmelden voor de free50 en geen high stakes uber-degen-grinder-PartyPoker-Elite-diamond bent waar ze heel veel aan verdienen :s_biggrin:
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Ben benieuwd hoe ze erop gaan reageren!
      Laat je het hier even weten?
    • AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Toevallig heb ik vandaag ook een poging gedaan om mijn real money account bij PS te retracken. Ik had een zeer begripvolle medewerker en is gelukt :D
      Ik heb het natuurlijk wel heeeeel vriendelijk verzocht, maar ik heb zojuist mijn oude account af kunnen sluiten en een nieuwe via PS aangemaakt. Wel direct daarna met live chat contact opgenomen om aan te geven dat ik geen first deposit wil en wat mijn oude account was.
      Ik begreep dat de hele chat met de goedkeuring aan mijn oude account is gekoppeld en dat dit eventuele problemen met PP moet uit de weg moet helpen.
      Het is dus mogelijk. Nu graag niet mijn naam gebruiken in andere pogingen bij PP, want dan krijg ik straks problemen :(
      Veel succes!
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Mij is t niet gelukt :O :facepalm:

Naja helaas :)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Okay Melvin, we kunnen aan de slag :D
    • 1
    • 2