0.5/1 Sh - 88

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $5,60
      Hero:
      $20,00
      MP3:
      $36,80
      CO:
      $6,35
      BU:
      $27,72

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 8:club: , 8:diamond:
      MP3 calls, CO calls, BU calls, SB raises, Hero calls, MP3 calls, CO calls, BU calls.

Flop: (10,00 SB) 3:club: , 7:diamond: , 6:club: (5 players)
      SB bets, Hero raises, MP3 calls, CO calls, BU folds, SB 3-bets, Hero calls, MP3 calls, CO calls.

Turn: (11,00 BB) A:club: (4 players)
      SB bets, Hero calls, 2 folds.

River: (13,00 BB) 3:diamond: (2 players)
      SB bets, Hero calls.

Final Pot: 15,00 BB
  • 2 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat ik hier preflop 3-bet. Wanneer iedereen callt is het niet erg omdat je dan heel veel implied odds hebt voor je set, en wanneer er 2 folden is het ook goed ;) Maar zo kan het ook, echt veel maakt het niet uit.

Flopraise vind ik goed, je wilt protecten tegen draws. Na zijn 3-bet kun je cappen, maar ik denk niet dat hij daar agressief genoeg voor is, er is een grote kans dat je tegen een hoger pocket pair speelt.

De turn is een hele slechte kaart voor je, misschien zou ik zelfs folden. Maar eigenlijk is de pot daar iets te groot voor nu je nog een flushdraw hebt. Wanneer 1 van de spelers na je raist kun je wel folden omdat je dan bijna altijd 0 outs hebt.

River kun je niet meer folden HU.

Vreemde hand, en ik ben er zelf ook niet heel zeker van :(
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Uiteindelijk had SB eigenlijk nog een logische hand: QQ. Mss dat ik turn had kunnen folden, maar ik zat idd nog met de FD in mijn achterhoofd, was wel heel blij dat die twee andere gewoon folden.