Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

AA op draw heavy board tegen vis.

• Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Mijn met kleine isolatieraise wil ik villian in de pot houden. Hij donkbet flop, bet door op de turn, daar heb ik nog een flushdraw en fold op de river, omdat er zoveel handen zijn die beaten.

Juiste play en ik weet dat ik preflop 1,25 moet betten..., or NOT?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      CO (Hero):
      $25.00
      BU:
      $28.47
      SB:
      $36.95
      BB:
      $28.11
      UTG2:
      $18.90
      MP1:
      $19.25
      MP2:
      $12.80
      MP3:
      $13.42

Preflop: Hero is CO with A, A.
      UTG2 calls $0.25, 3 folds, Hero raises to $0.87, 3 folds, UTG2 calls $0.62.

Flop: ($2.09) T, K, J (2 players)
      UTG2 bets $0.75, Hero calls $0.75.

Turn: ($3.59) 5 (2 players)
      UTG2 bets $2.25, Hero calls $2.25.

River: ($8.09) A (2 players)
      UTG2 bets $6.50, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $8.09.
  • 6 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Pre is 1,25 idd standaard.

Heb je stats? Zodat we ongeveer kunnen vaststellen welke range hij inlimpt?

Ik ga uit van PP's/sc's. Een set verwacht ik niet omdat ik er vanuit ga dat hij TT+ opent. Draw zou goed kunnen en is met zijn sizing ook erg logisch, een 2pair zoals KT zou hij imo ook groter donken!

Ik zou hier as played pre dus op de flop ongeveer 85% pot raisen ter protectie/value. 3,70 dus.

Als hij callt en deze T valt zou je een donk kunnen callen en als hij checkt kan je behind checken en eventueel de R callen als ie erg agro is en bijvoorbeeld een OESD op de F had ofzo.

As played zit je op de R met een set, maar 2pair gaat hij niet 2x zo laag betten en dan ineens zo hoog op de R. Een Q wel, FD speelt hij ook mogelijk zo dat hij je op de T in de pot wou houwen en op de R hoopt dat je een Q hebt ofzo en daarom zoveel bet. Denk niet dat je nog iets uit zijn range beat hier, blufs zie ik hier ook nie dus zou ik ook folden.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      67/0 15 handen....
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Okay, 15 handen is wel wat weinig om aan te nemen dat hij TT+ niet zou openen. JJ+ zou hij denk ik zeker wel openen.

Zou mn verhaal wel zo laten. Als hij de flop 3bet zou je eventueel kunnen folden omdat je dan toch wel tegen 2pair+ zal zitten en hij wss draws nie gaat 3betten op de F. Maar je protect dan wel goed en kan zijn range beter definieren.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Koen maakt het me wel gemakkelijk :D .

Preflop gewoon groter maken inderdaad voor value omdat deze vissen toch heel vaak limp callen. Alleen als je al reads hebt dat hij veel limp/fold zou je het ook $1 kunnen maken maar deze sizing vind ik altijd te klein.

De flop is niet geniaal maar tegen een vis kun je nog uit zoveel handen value halen, een hoop fd's en KQ, QJ, QT en misschien nog een hoop andere Qx handen. Een raise is dus het beste hier. Voor de rest heb ik niks toe te voegen aan de uitleg van Koen.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Koen maakt het me wel gemakkelijk :D .

Preflop gewoon groter maken inderdaad voor value omdat deze vissen toch heel vaak limp callen.
      Ik zou graag jouw imput willen op mijn poging tot discussie hierover: thread
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Ben ff weggeweest en lees dit nu pas en inmiddels is alles waar je op moet letten wel gezegd in het topic :) .