25$ Bonus

• johninho123
      johninho123
      Bronze
      Ik krijg net een email .... claim your 25$ bonus ... nou heb ik dat gedaan en moet ik dus 25 punten bij elkaar spelen. Iemand nog meer deze bonus gehad? Heb geen zin om te storten :P Dus wat kan ik nog meer doen op die punten te lkrijgen ..freerolls spelen zeker en dan winnen?:P
  • 10 antwoorden
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      niemand? :facepalm:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Je zult met echt geld moeten spelen om deze te winnen. Dit door te storten of door geld te verkrijgen door bv freerolls inderdaad.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      TS geeft gewoon antwoord op z'n eigen vragen hier :]
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      TS geeft gewoon antwoord op z'n eigen vragen hier :]
      i know had alleen gehoopt dat er nog een andere oplossing was lol

freerolls zijn niet mijn ding eigenlijk :P
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      Je kan natuurlijk proberren een staking te verkrijgen, genoeg om die 25 punten te halen :)
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door johninho123
      Ik krijg net een email .... claim your 25$ bonus ... nou heb ik dat gedaan en moet ik dus 25 punten bij elkaar spelen. Iemand nog meer deze bonus gehad? Heb geen zin om te storten :P Dus wat kan ik nog meer doen op die punten te lkrijgen ..freerolls spelen zeker en dan winnen?:P
      - Ja, ik heb deze bonus ook gehad.
      - Punten verdien je alleen door rake te betalen, dus idd voor real money spelen.
      - Als je account getrackt is door Poker Strategy, kun je dagelijks aan twee freerolls meedoen. Eén om 19.00 en één om 23.00. Is wel te doen om ITM te komen. Als je dan een beetje cash hebt, kun je gaan cash gamen op NL2 of zo.

Ik denk dat er erg veel tijd in gaat zitten en volgens mij verloopt die bonus vrij rap (30 dagen of zo?). Ik weet niet of het je die tijd en moeite waard is.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sol4r
      Oorspronkelijk gepost door johninho123
      - Ja, ik heb deze bonus ook gehad.
      - Punten verdien je alleen door rake te betalen, dus idd voor real money spelen.
      - Als je account getrackt is door Poker Strategy, kun je dagelijks aan twee freerolls meedoen. Eén om 19.00 en één om 23.00. Is wel te doen om ITM te komen. Als je dan een beetje cash hebt, kun je gaan cash gamen op NL2 of zo.

Ik denk dat er erg veel tijd in gaat zitten en volgens mij verloopt die bonus vrij rap (30 dagen of zo?). Ik weet niet of het je die tijd en moeite waard is.
      Ja klopt 30 dagen! Ja ik ga ook niet storten en hij is niet tracked volgens mij! Ik kijk wel of ik t op kan lossen! tnx anyway
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Helaas is er geen korte weg om dat geld vrij te krijgen.
      Daarvoor zal je toch echt rake moeten betalen.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Krijgt iedereen die bonus of is het random? Ik zie namelijk niks.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yasminn
      Krijgt iedereen die bonus of is het random? Ik zie namelijk niks.
      Ja, is random volgens mij.