Val ik nog op?

• AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Net lid van PS, stel ik me kort even voor;
      Ik ben Arno en inmiddels al weer 40 jaren oud...poeh wat gaat het leven hard...Ik ben inmiddels enkele jaren met online poker bezig, zonder veel succes, als serieuze recreatiespeler. Ik werk als freelance IT consultant en door de recessie van de afgelopen jaren regelmatig wat maanden zonder opdracht. Dit zorgde ervoor dat ik weleens wat meer tijd had en ben me gaan interesseren voor poker.
      Tot op heden speel ik regelmatig low buyin toernooien en had wisselend succes in low-level S@G's op partypoker. Mijn beste resultaten had ik het laatste jaar op FT in de rush poker toernooitjes waar ik ondanks de weinige uren per week die ik kon spelen, toch mijn bakroll zag groeien van 50 naar 250. Alleen door de ellende met FT ben ik die helaas kwijt.
      Via pokerheaven werd ik op pokerstrategy geattendeerd en erg blij dat ze dat gedaan hebben. Ik ben erg te spreken over het materiaal hier en de professionaliteit waarmee poker aangepakt wordt en de kans die mij geboden wordt om in al deze info te delen...TOP!!
  • 12 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Leuk om te horen!

Kan je misschien even wat verder gaan over dat Pokerheaven die jou attendeert op Pokerstrategy.com? Zoiets heb ik namelijk nog nooit gehoord, als dat zo is is dat wel erg netjes van hun.
    • AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Ja, mail kwam van pokerheaven. Hieronder de tekst uit de mail:
      -----------------------------------------------------------
      Hallo Arno,

We geven je een exclusieve gratis geldbonus van $ 50. Je hoort het goed; we zijn een samenwerking aangegaan met de grootste, meest succesvolle pokerschool ter wereld om jou gratis geld te geven en je de kneepjes van het vak te leren zodat jij de winnaar aan de pokertafel wordt. Met de beste leraren, duizenden instructievideo’s en artikelen gratis tot je beschikking word je een pro voor je het weet.

Wanneer je klaar bent om aan te schuiven bij de pokertafel kies je de pokerroom waar je je gratis $ 50, wilt inzetten. Meer komt er niet bij kijken. Wacht niet langer, klik op onderstaande knop om gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding.

Tot ziens aan de pokertafels

Clare
      Poker Heaven
      ------------------------------------------------------------------------

Via de link in de mail van pokerheaven, kwam ik toen bij hun op de site terecht vanwaar ik uiteindelijk bij PokerStrategy terecht kwam.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Beter gaat niet elke room dit doen, dan blijft er geen vis over :tongue:
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Er zijn slechts 2 soorten mensen die hier nog opvallen.

Vrouwen (ja dan loopt het storm, pokeren is een eenzame bezigheid) en mensen die door de pokerroom zelf doorverwezen zijn. Wat is eigenlijk het voordeel voor de pokerroom?

En over dat het leven hard gaat heb ik zelf gemerkt. 26 en midden in een mid-life crisis. "Ik ben een mislukkeling" "Waar zijn mijn schoenen?" "Dacht toch echt dat ik voor vandaag melk had..." "Ah shit! Ik word kaal!".

Volgende fase is een sportauto kopen en meisjes van 16 proberen te versieren. Nu maar hopen dat ik me daar doorheen weet te slepen.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      Wat is eigenlijk het voordeel voor de pokerroom?
      een pokerroom verdient geld aan rake. Wat brengt rake binnen? multitafelende regulars, die op zoek zijn naar vis. Aan vis op pokerheaven is er genoeg, dus proberen zij re regulars binnen te halen, door rakeback deals, bonussen en lage kosten. Daarnaast kunnen sites een pokerschool beginnen, zoals full tilt dat een tijdje een beetje deed. Dit is daar ook een manier van; een partnership aangaan met pokerstrategy en actief leden voor PS werfen. Uiteindelijk worden ze er alledrie beter van; de speler, pokerheaven en pokerstrategy. Maar inderdaad, niet iedere site moet alle recreatieve spelers naar pokerstrategy brengen, dan wordt het misschien wat droog aan de tafels. Al heb je meer nodig dan deze site; de wil om te leren, doorzettingsvermogen, discipline, geduld... lang niet alle spelers zullen het maximale uit het leermateriaal kunnen halen hier. Best slim van pokerheaven vind ik.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      En over dat het leven hard gaat heb ik zelf gemerkt. 26 en midden in een mid-life crisis. "Ik ben een mislukkeling" "Waar zijn mijn schoenen?" "Dacht toch echt dat ik voor vandaag melk had..." "Ah shit! Ik word kaal!".
      :D :D
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yasminn
      :D :D
      lach er maar om, straks ben jij aan de beurt :coolface:
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Ik moest juist lachen vanwege de herkenning :P
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Er zijn slechts 2 soorten mensen die hier nog opvallen.

Vrouwen (ja dan loopt het storm, pokeren is een eenzame bezigheid) en mensen die door de pokerroom zelf doorverwezen zijn. Wat is eigenlijk het voordeel voor de pokerroom?

Volgende fase is een sportauto kopen en meisjes van 16 proberen te versieren. Nu maar hopen dat ik me daar doorheen weet te slepen.
      Ja, dat kaal heb ik niet zo last van. Meer grijs. Wat dan weer een voordeel is. Meisjes van 16 zijn er gek op. Ze noemen het een Clooney look. Je moet alleen uitkijken dat je ze niet bezwangert. Als dat gebeurd ga het mis in het finaciele plaatje, wat weer ter koste gaat van je Porsche en je Harley.

Edit: Let niet op de spelfouten, het is nog vroeg:facepalm:
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Welkom, aankomende senior, en veel succes...
    • AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Dankzij de reactie van 'xXShinryuuXx' is dit een leuke thread geworden :D
      Ik heb ook erg om zijn blog moeten lachen.

Maar ik heb niet de hoop om hier een 'Pro' of een shark :s_cool: te worden. Ik heb er niet de levensstijl naar om veel uren te willen steken in poker. Met een gezin en een hoop andere hobbies naast mijn werk, blijft er vaak niet heel veel tijd over.
      Ik heb geen aspiraties om veel tafels te gaan spelen en mezelf omhaag te gaan werken in de limieten, maar om het spelletje poker meer te begrijpen.

In de low buyin SnG's en MTT's die ik speel hebben meer dan 90% uberhaupt geen goed besef van poker en andere op handranges zetten en odds en outs bepalen zijn de meeste op dit level niet mee bezig. Ik doe dit wel, maar merk dat me dit niet automatisch tot een reguliere winnaar maakt. Daarom hoop ik hier mijn leaks te kunnen gaan dichten om deze limieten wel consequent te kunnen verslaan.
      Ik hoop dat me dit gaat lukken zonder te veel tijd in deze hobby te steken. ?(
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Tsja, ligt eraan denk ik?

Ik zat binnen een paar maanden op $3k dankzij 90 man KOs op FTP, met misschien 4 uur spelen per dag.

De laatste 6 maanden ofzo ben ik totaal niet vooruit gekomen, maar dat komt ook omdat ik er ff doorheen zat met poker en ook veel te veel tijd gestoken heb in heads up.

Zolang je focus kan houden op één variant en je hier verder in kan groeien kan je op korte termijn grote bedragen binnenhalen, ipv denken dat je balla bent en wel "ff" alle varianten die er zijn gaat crushen.