Val ik nog op?

• AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Net lid van PS, stel ik me kort even voor;
      Ik ben Arno en inmiddels al weer 40 jaren oud...poeh wat gaat het leven hard...Ik ben inmiddels enkele jaren met online poker bezig, zonder veel succes, als serieuze recreatiespeler. Ik werk als freelance IT consultant en door de recessie van de afgelopen jaren regelmatig wat maanden zonder opdracht. Dit zorgde ervoor dat ik weleens wat meer tijd had en ben me gaan interesseren voor poker.
      Tot op heden speel ik regelmatig low buyin toernooien en had wisselend succes in low-level S@G's op partypoker. Mijn beste resultaten had ik het laatste jaar op FT in de rush poker toernooitjes waar ik ondanks de weinige uren per week die ik kon spelen, toch mijn bakroll zag groeien van 50 naar 250. Alleen door de ellende met FT ben ik die helaas kwijt.
      Via pokerheaven werd ik op pokerstrategy geattendeerd en erg blij dat ze dat gedaan hebben. Ik ben erg te spreken over het materiaal hier en de professionaliteit waarmee poker aangepakt wordt en de kans die mij geboden wordt om in al deze info te delen...TOP!!
  • 12 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Leuk om te horen!

Kan je misschien even wat verder gaan over dat Pokerheaven die jou attendeert op Pokerstrategy.com? Zoiets heb ik namelijk nog nooit gehoord, als dat zo is is dat wel erg netjes van hun.
    • AriEsP
      AriEsP
      Bronze
      Ja, mail kwam van pokerheaven. Hieronder de tekst uit de mail:
      -----------------------------------------------------------
      Hallo Arno,

We geven je een exclusieve gratis geldbonus van $ 50. Je hoort het goed; we zijn een samenwerking aangegaan met de grootste, meest succesvolle pokerschool ter wereld om jou gratis geld te geven en je de kneepjes van het vak te leren zodat jij de winnaar aan de pokertafel wordt. Met de beste leraren, duizenden instructievideo’s en artikelen gratis tot je beschikking word je een pro voor je het weet.