NL10 AJs

• jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Stats villain: 20/15/2.9
      Attempt to steal: 31
      Fold to 3bet: 63
      Fold to flop cbet: 29

Villain had wel een idee van stealen, floaten etc., maar aan de andere kant heb ik hem ook A5o totaal zien overspelen en 3 straten doorbetten, omdat hij een A hitte op de flop. Leek erop dat hij postflop zijn hand niet zo snel weglegt. Dat is de reden dat ik hier op de turn all-in ga met een pair Azen, Jack kicker.

iPoker - $0.10 NL - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $10.15
      CO: $5.57
      BTN: $9.15
      Hero (SB): $13.02
      BB: $10.57
      UTG: $13.45

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has J:heart: A:heart:

UTG raises to $0.40, fold, fold, fold, Hero raises to $1.30, fold, UTG calls $0.90

Flop: ($2.70, 2 players) A:spade: 3:club: 6:club:
      Hero bets $2.70, UTG calls $2.70

Turn: ($8.10, 2 players) 6:heart:
      Hero bets $9.02, fold

Hero shows J:heart: A:heart: (Two Pair, Aces and Sixes)
      Hero wins $7.56
  • 3 antwoorden
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik zou je flop bet 2$ maken.

Pot is dan bij een call $6,70

De turn zou ik dan iets van $4 betten.

Pot is dan 13,70

en dan hou je een river bet over die minder dan halve pot is (6$ ofzo).

Denk dat je op die manier makkelijker het geld naar het midden krijgt. Door gelijk all in te shoven schrik je mensen vaak af en zul je denk ik alleen door betere handen gecalld worden.

Daarnaast noem je nu de fold to flop cbet stat van villain. Was was de fold to turn cbet stat? Mocht deze heel hoog zijn dan weet je dan villain de flop vaak callt en de turn fold. Je zou dan soms de turn nog kunnen checken, zodat je misschien nog value op de river krijgt.

Als villain heer erg veel floatte zou ik de turn ook checken om een bet van hem uit te lokken.
    • jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Bedankt voor je reactie! Fold to turn cbet was 40, ik wist niet goed wat ik aan deze speler had, hij bleef maar callen.
      De flop bet was trouwens een vergissing, ik wilde daar iets kleiner betten, maar wel $2,40 ofzo om te protecten tegen flushdraws.

Doordat hij veel callde op 3bets en ook flop en turn cbets leek het me niet logisch dat hij elke keer ook echt iets had, maar het was ook moeilijk om hem hier op een hand of range te zetten.

Ik ga all-in, omdat als ik hier 7 Dollar bet ik nog maar 2 over heb en mocht hij een draw hebben gehad, dan moet hij nu wel erg veel betalen. (aangezien hij veel callde op cbets had ik het idee dat hij zijn draws nogal overspeelde.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Ik denk dat we hier stats een beetje moeten loslaten maar enfin als ie worse called op jouw 3bet dan kan je hier 3betten. Toch vind ik flatten EVwise ook zeer lucratief

Als je idd je betsizings een beetje aanpast kan je gewoon op de river shoven onder 1/2 PSB

Je SPR op Flop is iets maar dan 4 dus dan is het moeilijk om onder/rond PSB te schuiven op de TUrn zoals je ziet

Mvg,
      Gerv