NL50 MSS TT vanuit CO

• Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Goede avond,

Volgens de Steal en resteals chart ga je met TT vanuit de CO broke, na een reraise vanuit BU/SB/BB, mits je goede stats hebt van villian.

Echter de raising chart zegt dat je fold tegen een reraise vanuit deze posities.

Wat moet je nu aanhouden en is het verstandig / EV om zo te spelen met 55 bb plus.

Kan me 3 bet hierzo na zijn reraise of had ik insta moeten shoven terwijl ik met een redelijks stack speelde.

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $27,56
      BU:
      $50,25

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with T:heart: , T:diamond:
      6 folds, Hero raises to $1,50, BU raises to $4,00, 2 folds, Hero raises to $12,00, BU raises to $36,75, Hero raises to $27,56 (All-In).

Flop: ($65,06) K:spade: , J:club: , 2:heart:
      Turn: ($65,06) 6:club:
      River: ($65,06) 7:diamond: (2 players)

Final Pot: $65,06
  • 3 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Skrolk,

Wat denk je dat BTN's 3bet range is als ie 17/7 speelt? Wat fold ie op jouw 4bet en met wat called ie jouw 4bet? Wat is dan je equity daartegen?

Mvg,
      Gerv
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Ik denk dat villain zijn 3-bet range niet ruimer (eerder tighter nog) dan JJ+ en AK.

Tegen een dergelijke range heb je 33,66% equity.

Dus misschien was een fold hier toch beter geweest. Of niet soms?

Tenslotte denk ik ook dat er vanaf BU niet zoveel geresteald wordt. BU hoeft zijn blinds niet te verdedigen, dus waarom zou BU betten met een raise voor hem?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Ik denk dat villain zijn 3-bet range niet ruimer (eerder tighter nog) dan JJ+ en AK.

Tegen een dergelijke range heb je 33,66% equity.

Dus misschien was een fold hier toch beter geweest. Of niet soms?

Tenslotte denk ik ook dat er vanaf BU niet zoveel geresteald wordt. BU hoeft zijn blinds niet te verdedigen, dus waarom zou BU betten met een raise voor hem?
      Ik denk dat het cruciaal is hoe ie AQ speelt. Ik denk zelf dat een 17/7 dit gewoon flat en je dus weinig equity hebt om broke te gaan.

Dus ik openraise/fold hier

Mvg,
      Gerv