Heads-up newbie

• RickRocksen
      RickRocksen
      Bronze
      Ey allemaal,

Dit is mijn eerste post ooit in het forum dus eerst maar beetje over mijzelf. Ik ben een tijdje geleden door een vriend begonnen met pokeren, ik won wat, ik verloor wat, en ging broke. Heb hierna nog 2 keer 50 dollar gestort maar ook broke gegaan, puur omdat ik gewoon geen geduld had. Uiteindelijk ben ik van FTP naar Pokerstars gegaan met een 50 dollar startkapitaal van pokerstrategy en begon met toernooitjes. Ik kwam meestal wel in the money maar niet echt bijzonder ver totdat ik uiteindelijk weer op 7 dollar stond. Toen ben ik gestopt met pokeren. Ik bleef alsnog veel poker kijken op tv en artikelen lezen, en ik dacht 2 weken geleden: Laat ik weer is beginnen. Ik zag de Heads-up hyper cash games en dat leek me wel wat dus ik ben daar aan begonnen ( de $1,50 cash games ). Ik heb niet al te veel gespeeld omdat ik ook veel moest werken, maar laten we zeggen iets van 10 uurtjes ongeveer. Beetje om de dag een uurtje na het werk. Uiteindelijk zit ik nu op een bankroll van $43, dus ik zal wel iets goed doen neem ik aan :P . Ben ook van plan om nu toch wel dagelijks bezig te gaan met pokeren aangezien ik er lekker in zit en er plezier in heb. Vooral omdat ik nu eindelijk heb geleerd om niet ongeduldig te zijn of om op tilt te slaan :P .

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die mij advies kunnen geven wanneer ik naar de $3 dollar hyper heads-up moet gaan, ik zat zelf te denken aan een bankroll van ongeveer 30 tot 35 buyins dus rond de $100. En of er artikelen zijn of forumposts zijn die op hyper heads up gebaseerd zijn. Alle informatie is welkom!

Bedankt!

Rick
  • 1 antwoord