7euro sng

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      De volgende hand speelde ik.

PokerStars No-Limit Hold'em, 7 Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (BB) (t1400)
      SB (t1600)

Hero's M: 46.67

Preflop: Hero is BB with 9, 8
      SB bets t60, Hero calls t40

Flop: (t120) 7, 6, K (2 players)
      Hero bets t80, SB calls t80

Turn: (t280) 10 (2 players)
      Hero bets t120, SB raises to t390, Hero calls t270

River: (t1060) 4 (2 players)
      Hero checks, SB bets t1070 (All-In), Hero calls t870 (All-In)

Total pot: t2800

Hij was een beetje over de zeik en begon over allerlei zaken te zeuren. Ik had volgens hem oop niet uit moeten betten met OESD enz.

Is het beter om wel of niet uit te betten met een open ender? En wat denken jullie van de check op de river. Ik had het gevoel dat wanneer hij me reraised op de turn hij of een sterke hand had waarmee hij de river ook nog wel zou uitbetten, ofdat hij compleet zat te bluffen en ik dus toch moest checken om er nog value uit te halen. Dat hij all in ging was natuurlijk helemaal perfect en hij draaide om.. jawel AJ??
  • 4 antwoorden
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Lekker laten zeiken ..... :D
      Waarom volgens het boekje spelen als je op deze manier ook iemand uit de SNG gooit.

Je geeft niet aan welke AJ de SB had.

Ik had op de river ook gebet, maar dat is misschien een kwestie van smaak/techniek.
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Hehe ja inderdaad. De AJ was offsuit.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey ayden,

Ik heb de thread even verplaatst naar het forum voor SnG's. Daar zul je sneller wat input krijgen van SnG-spelers en coaches :s_cool:
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hi ayden,

Het is altijd lastig om één hand te beoordelen terwijl HU toch een dynamisch spelletje is waarbij de hand die je vast hebt minder belangrijk is.

Normaal gesproken zou ik de flop ook niet uitbetten. Ik zou dat alleen doen als ik een read heb dat hij ertegen kan folden, oftewel, als ik het vaker heb gedaan en villain toen foldde.

Ik vind een c/r wat beter, omdat het sterker over komt, en met een oesd zou ik hier graag veel fe hebben, juist tegen handen als A high of QJ/QT komt dat heel goed uit. Die handen liggen voor tegen 98s op deze flop, en die zullen desondanks behoorlijk vaak folden.

Vanaf de turn is het lastig, en als villain agressief is speel je het perfect. Als je denkt dat villain de turn alleen zou reraisen met een hand, kun je beter direct all in reraisen, omdat redelijk veel rivers het board gevaarlijk maken, waardoor je villain dus alsnog een kans kan geven te folden.

Alleen als je denkt dat villain hier vaak bluft, wat zeker wel mogelijk is, is jouw play perfect.

Discussies met je tegenstanders zullen overigens weinig uithalen, je leert er behoorlijk weinig van, en je wint er ook niks mee natuurlijk.

NH op zich, maar het is moeilijk een HU hand op zichzelf te beoordelen, dus veel hangt af van reads, hoe je zelf speelde tot dan toe, en de dynamiek van het spel (dus hoe de laatste 5-10 handen gespeeld zijn).