NL50 shallow JT, Pair+openended

• Varune
      Varune
      Silver
      villians stats(38~handen) 33/28, af 2.0

Op de flop sta ik vrij vaak voor tegen villians range, maar zal hij vaak met deze kaarten(overcards) ook behind checken op zo'n board, dus donk ik.

Hij raist, maar tegen de range die hij daardoor heeft, Overpockets+2p+megadraw sta ik nog voor. Alleen een FD of straightdraw zal hij denk ik callen. Of natuurlijk ook 1pair handen.

Dus ik 3bet. Nu sta ik op de turn compleet behind tegen z'n range, omdat ik minder m'n outs nog kan hitten gezien alleen de river nog komt. Ik push voor maximale FE, maar heb 't gevoel hier toch nog beter c/f te kunnen spelen?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($17)
      Hero ($37.32)
      CO ($10)
      BTN ($115)

Dealt to Hero J:heart: T:club:

fold, BTN raises to $1.50, fold, Hero calls $1

FLOP ($3.25) 8:diamond: T:heart: 9:heart:

Hero bets $2, BTN raises to $5.50, Hero raises to $13.50, BTN calls $8

TURN ($30.25) 8:diamond: T:heart: 9:heart: 2:spade:

Hero bets $22.32 (AI), BTN calls $22.32

RIVER ($74.89) 8:diamond: T:heart: 9:heart: 2:spade: A:club:

Hero shows J:heart: T:club:
      (Pre 66%, Flop 50.5%, Turn 36.4%)

BTN shows 9:diamond: 8:heart:
      (Pre 34%, Flop 49.5%, Turn 63.6%)

BTN wins $72.89
  • 3 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      prrr, wat vind je zelf van je flop 3bet?

ik vind die echt enorm slecht namelijk, maar beredeneer waarom je deze maakte aub.

wss shove ik turn ook wel as played, maar das meer omdat je m op de flop hard overplayt
    • Varune
      Varune
      Silver
      Tja ik vind 't vaak nogal een lastige spot, omdat ik normaal nooit donkbet eigenlijk. Echter, als ik 't doe krijg ik heel vaak ook spazz moves van vilians, die raisen met random overs.
      Dus 3bet ik maar omdat ik daar geen 'gratis' kaart aan wil geven en tegen Overpockets sta ik ook goed. Alleen blaas ik dan wel heel erg de pot op, met een heel marginale hand..

Echter heb ik 't gevoel dat als ik check op de flop ik hem al meteen die free cards geef. Villian was ook vrij random voor me.. Verwachtte een checkbehind van 't overgrote deel van z'n range.

Wat is hier dan op de flop de meest gangbare manier van spelen? Tegen tighte/loose players, en lage/hoge af?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik geef spelers die op dit soort boards donken massive veel respect, itt spelers die Q72r boards donken. min of meer kan je relatief veel hebben op dit board, en toppair doet t tegen die "relatief veel" vrij slecht :P