Nl4: Aq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Van villain weet ik totaal niets, eerste hand aan tafel zelfs dacht ik.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.04(BB) Replayer
      SB ($4.82)
      BB ($7.59)
      UTG ($4.35)
      Hero ($4)
      BTN ($1.62)

Dealt to Hero Q:club: A:spade:

fold, UTG raises to $0.11, Hero raises to $0.35, fold, SB calls $0.31, UTG calls $0.24

FLOP ($1.07) A:diamond: 2:club: K:spade:

SB checks, UTG bets $4 (AI), Hero ???

Ik 3b de IR met AQ, zit IP voor value wat moet kunnen denk ik.
      De flop is ok, ik maak TPGK. Villain donkt bijna onmiddellijK AI.

Handen die mij verslaan zijn AA, KK, AK en 22. De eerste twee zouden wel ge4bet hebben denk ik. AK niet per se en 22 zou ook preflop zo gespeeld kunnen zijn.

Wat moet ik met zo'n donkbet? Mij lijkt dat vrij zwak overkomen waardoor ik geneigd ben te callen. Wat doen jullie hier?
  • 3 antwoorden
    • jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Het komt inderdaad zwak over, maar je hebt ook van die pipo's die direct all-in gaan als ze two pair of een set hebben, aangezien dit de eerste hand is tegen deze villain zou ik hier folden. Herhaalt hij dit later nog een paar keer, dan zou je een call wel in overweging kunnen gaan nemen, afhankelijk van de rest van zijn stats.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Van villain weet ik totaal niets, eerste hand aan tafel zelfs dacht ik.

Betekent dat ik hier meestal gewoon flat preflop en IP 2bet pot speel. Ik weet totaal niet of ie 4bet bluffed pre, met een zwakke range preflop called etc.etc.

As played op de Flop moet je echt gaan onderzoeken of ie zo raar speelt als het maar kan en ofie TPNK/TPWK kan schuiven (doen ze ook)

Ik denk dat ik hier wel neig naar een call maar eveneens is folden ook OK maar ik denk dat je na verloop van tijd wel geld misloopt als ie bijv. meteen leaved sinds je read dan enigzins n.v.t. is

Mvg,
      Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Hmmm, moeilijke beslissing.
      Ik had gecalled en villain had effectief AK.
      Speelde wel zo zot als een deur bleek achteraf.

Het is inderdaad wel zo dat op die site en limiet er heel veel geshoved wordt met minder dan de nuts. Maakt wel veel meer variantie denk ik.