NL10 - KK op A-hoog flop tegen fish.

• olram6
      olram6
      Bronze
      Hallo,

Heb hier met KK een fish geisoleerd die 53/22 speelt over 100 handen. Ik c-bet hier naar 0.70 cent in een 1.30 pot, dit had naar mijn mening wel wat hoger gemogen. Besluit de turn niet te betten omdat ik verwacht dat fish hier vaak een A hoog hand heeft. Ik denk als ik zo de hand opnieuw aan het reviewen ben, dat ik hier waarschijnlijk een 2nd barrel had moeten afvuren omdat hij hier lagere pocketpairs of flushdraws nog in zijn range heeft. Uiteindelijk gaat de turn check/check. En komt er op de river een Q, waarna de fish een grote overbet maakt en ik moet folden.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $6.51
      MP3:
      $12.08
      CO:
      $19.67
      BU:
      $7.77
      SB (Hero):
      $18.45
      BB:
      $10.71
      UTG2:
      $5.64
      MP1:
      $11.83

Preflop: Hero is SB with K, K.
      5 folds, BU calls $0.10, Hero raises to $0.60, BB folds, BU calls $0.50.

Flop: ($1.3) 5, 3, A (2 players)
      Hero bets $0.70, BU calls $0.70.

Turn: ($2.7) 2 (2 players)
      Hero checks, BU checks.

River: ($2.7) Q (2 players)
      Hero checks, BU bets $6.47(All-In), Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.7.
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      PF standard
      Flop had ik ook niet heel veel groter gebet, een foldtocbet percentage is altijd handig ook (maar niet genoeg sample). Ik bet hier zowat 85 cent ofzo.
      Op de turn barrel ik nog eens omdat het een fish heeft die de flop met zoveel kan callen, als hij dan callt check/fold river.
      As played fold river.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik vind 'm prima gespeeld.

De flop c-bet je hier omdat het uit positie heel erg moeilijk gaat worden wanneer je checked. Dan zul je moeten gaan bluffcatchen en daarom is het verstandiger om hier te c-betten en te hopen dat je de pot oppakt. Je hebt de backdoor nutflushdraw dus elke of K kan je doorbetten, maar op een blank turn zou ik gewoon checken en zo goedkoop mogelijk bij showdown proberen te komen.

Op de river kan je een check/call overwegen bij een niet al te grote bet, maar een shove is iets te veel van 't goede en om hier te gaan bluffcatchen zonder reads is niet echt aan te raden.

Nh!
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Ik vind 'm prima gespeeld.

De flop c-bet je hier omdat het uit positie heel erg moeilijk gaat worden wanneer je checked. Dan zul je moeten gaan bluffcatchen en daarom is het verstandiger om hier te c-betten en te hopen dat je de pot oppakt. Je hebt de backdoor nutflushdraw dus elke of K kan je doorbetten, maar op een blank turn zou ik gewoon checken en zo goedkoop mogelijk bij showdown proberen te komen.

Op de river kan je een check/call overwegen bij een niet al te grote bet, maar een shove is iets te veel van 't goede en om hier te gaan bluffcatchen zonder reads is niet echt aan te raden.

Nh!
      Thanks Wryzeth voor de uitleg!