mansion

• pijojo
      pijojo
      Bronze
      jeep,
      ruim maand geleden begonnen met mansion dankzij jullie startkapitaal. mijn vraag nu, der zou daar een bonus van 100 of 150 $ aan vastzitten, hoeveel punten heb ik nodig om dat vrij te spelen? mcc punten of zoiets... en gaat dat in stappen.

nog vraag, nu ik toch op dreef ben. ook via jullie 50 bucks overgeboekt naar partypoker, hoe lang duurt dat ongeveer tegen dat dat erop staat?

laterz!
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi pijojo

vraag 1- bij mansion krijg je een extra bonus van $100. Deze $100 extra wordt in stappen vrijgegeven en wel alsvolgt:

150 MPP - $8 Bonus
      300 MPP - $10 Bonus
      400 MPP - Een ticket voor een $20+$2 Toernooi
      500 MPP - $12 Bonus
      750 MPP - $15 Bonus
      1.000 MPP - $20 Bonus
      1.500 MPP - $35 Bonus

Nadat je 1.500 MPP (mansion poker points) verzameld hebt heb je dus de hele bonus vrijgespeeld en een extra toernooi ticket verdiend.
      Nadat je deze $100 hebt vrijgespeeld kun je ook nog gebruik maken van de first deposit bonus! Je hoeft hiervoor geen extra referal code in te voeren.

vraag 2- ik neem aan dat dit $50 is van je TAF account? dit duurt tot zon 3 dagen voordat je het ontvangt
    • pijojo
      pijojo
      Bronze
      hi
      heb al ruim 800 van die punten, maar toch nog maar 11 euro gekregen, moet je ook enkele dagen of weken wachten op die storting? of is dat met tijdslimiet en heb ik die overschreden?

jeeps
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Ik weet iig dat de bonussen op vrijdag gestort worden.
      Even live support contacten zou ik zeggen.
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pijojo
      hi
      heb al ruim 800 van die punten, maar toch nog maar 11 euro gekregen, moet je ook enkele dagen of weken wachten op die storting? of is dat met tijdslimiet en heb ik die overschreden?

jeeps
      Helaas moet je Mansion hier meestal aan herinneren via de live chat.
      Daarna staat het de volgende vrijdag op je account.
      en mocht je net als ik ook persoonlijk hebben gestort dan gaat die bonus voor die van PokerStrategy, als je die eenmaal gecleared hebt komt de PS bonus.
    • Axlrosepoker
      Axlrosepoker
      Bronze
      Hoi

Ik heb me ook aangemeld via pokerstrategy bij mansion,
      en ook de 1e bonus van 50$ ontvangen.

Ik heb nu over de 400 mpp maar nog nix gezien van die 2e bonus.
      Kan je mij vertellen hoe dit komt ?

Groet.
    • Axlrosepoker
      Axlrosepoker
      Bronze
      oh sorry ik zie je antwoord al :O
    • pijojo
      pijojo
      Bronze
      ja, heb idd enkele malen moeten pushen bij de helpdesk om ze te wijzen op de te krijgen bonussen. bedankt voor de raad, jeeps