Currency?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik snap het niet helemaal bij partypoker. Mijn account daar staan nu dollars op, maar is het niet handiger om als NLer gewoon in euro's te spelen?

En als je bijvoorbeeld in euro's je geld stort, kun je dan gewoon op de normale dollar tafels spelen of zijn daar aparte euro tafels voor?

Ik snap het niet hoe het in elkaar zit bij partypoker ?( Bij andere sites kon je als dollarspeler namelijk wel gewoon de eurotafels zien.
  • 3 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Party heeft alleen maar $-tafels zover ik me herinner. Al het geld dat in € erop of erafgaat, zal worden omgezet volgens de dagkoers ofzo.

Dus je zal altijd in $ spelen, maar kunt wel € erafhalen .
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Mmm oke beetje gek niet dat ze alleen dollars doen terwijl de amerikanen toch niet kunnen spelen :P Waarom niet alles in euro?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Mmm oke beetje gek niet dat ze alleen dollars doen terwijl de amerikanen toch niet kunnen spelen :P Waarom niet alles in euro?
      Goede vraag.
      Ik denk dat het gewoon de meest standaard valuta is ter wereld. Dus niet enkel Europeanen spelen poker. Maar iedereen weet ongeveer wat zijn valuta waard is in $ en omgekeerd.

Zo weet ook niet iedereen hoeveel pond 1 € is, maar meesten wel 1€ voor 1$ ;) .