Limietbeperking bij Poker770.

• Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Goeiemorgen.

Gisteren wilde ik een tafeltje openen $0.50/1.00 Fixed Limit.
      Maar toen kreeg ik een melding dat mijn account niet geschikt was voor deze limieten.
      Hoe kan ik deze beperking opheffen.

Groetjes
  • 10 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Je had een bonus/startkapitaal gekregen zeker? Daar kan een restrictie op zitten. Je zult dat $50 of $100 moeten raken voordat die eraf is. Welke limieten dan precies zijn weet ik niet, dat zou je even bij Live Support moeten vragen of hier een ticket aanmaken.
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Ja inderdaad.
      Zal ff contact opnemen met de support.
      Thx.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Joris,

Voor het startkapitaal op Poker770 geldt inderdaad een bankrol bescherming. Hier kun je daar meer over lezen. Voor het gemak heb ik even het belangrijkste voor je gekopieerd.

Waarom kan ik enkel op de beginners limieten spelen?
      • Wie met het $50 startkapitaal van start gaat, zal enkel op de limieten kunnen spelen die binnen de richtlijnen omtrent het bankrollmanagement van PokerStrategy.com horen.
      • Dit wil zeggen dat je als beginner No-Limit $0.02/$0.04, Fixed Limit $0.10/$0.20 en Sit and Go $1 kunt spelen
      • Wie op hogere limieten wil spelen, moet ofwel minstens $100 storten, ofwel $50 aan rake genereren.
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Hey Nordin.

De $100 van de stake actie heb ik al vrijgespeeld,maar ik heb ongeveer een week geleden een welkoms bonus gehad van $100.
      Ik neem aan dat ik die ook vrij moet spelen om die restrictie op te heffen.

Groetjes
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm, volgens mij zou de beperking bij de stakingsactie opgeheven moeten worden na het raken van 100 dollar. Ik zou dan inderdaad even de support van Poker770 een bericht sturen, misschien dat er ergens een foutje in is geslopen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Duurt normaal even tegen dat ze dat weghalen. Maar de online support raadplegen en ze doen het in een uurtje ofzo!

:)
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Krijg net een mailtje terug van Poker 770

Dear Joris, Thank you for contacting us! In reply to your message we wish to inform you that the restrictions ofyour player account will be lifted when you have generated $100 inrake+tournament fees or if you make a deposit of $200. Please be informed that so far you did not accomplish any of the abovementioned conditions. For any further assistance, please do not hesitate to contact the Poker770Support Team. We are available 24 hours a day, 7 days a week. Best regards, Gerard Customer Support Poker770

Dan moet ik nog ff een paar dollars raken ;)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Joris1973
      Krijg net een mailtje terug van Poker 770

Dear Joris, Thank you for contacting us! In reply to your message we wish to inform you that the restrictions ofyour player account will be lifted when you have generated $100 inrake+tournament fees or if you make a deposit of $200. Please be informed that so far you did not accomplish any of the abovementioned conditions. For any further assistance, please do not hesitate to contact the Poker770Support Team. We are available 24 hours a day, 7 days a week. Best regards, Gerard Customer Support Poker770

Dan moet ik nog ff een paar dollars raken ;)
      Lijkt er idd op. Succes ermee, hoop dat je er niet al teveel meer moet. :)
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey Joris,

Voor het startkapitaal op Poker770 geldt inderdaad een bankrol bescherming. Hier kun je daar meer over lezen. Voor het gemak heb ik even het belangrijkste voor je gekopieerd.

Waarom kan ik enkel op de beginners limieten spelen?
      • Wie met het $50 startkapitaal van start gaat, zal enkel op de limieten kunnen spelen die binnen de richtlijnen omtrent het bankrollmanagement van PokerStrategy.com horen.
      • Dit wil zeggen dat je als beginner No-Limit $0.02/$0.04, Fixed Limit $0.10/$0.20 en Sit and Go $1 kunt spelen
      • Wie op hogere limieten wil spelen, moet ofwel minstens $100 storten, ofwel $50 aan rake genereren.
      Dit vind ik een goed iets. Zowel voor de beginnende speler als voor PokerStrategy!
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Nee hoor.
      Het is echt nog een paar dollars ;)