PartyPoker verlaagt rake bij SnG's

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Vanaf maandag 19 september om 06:00 zal PartyPoker de rake op single table SnG's verlagen. Perfect nieuws dus voor iedereen die bij Party speelt, of overweegt om de overstap te maken naar Party.

Een overzicht van de nieuwe rake structuur voor de low limit SnG's:
      •  $1 STTs:Oud: $0.80 + $0.20
      Nieuw: $0.85 + $0.15 (25% verlaagd)
      •  $3 STTs:Oud: $2.40 + $0.60
      Nieuw: $2.70 + $0.30 (50% verlaagd)
      •  $6 STTs:Oud: $5.00 + $1.00
      Nieuw: $5.40 + $0.60 (40% verlaagd)

Heb je nog geen account bij PartyPoker en wil je nu graag de overstap maken? Dan kun je via onderstaande link een account aanmaken:
      Maak nu een account bij PartyPoker
  • 7 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Wow, dat is netjes! Ik ben er toen weggegaan vanwege de megarake, maar nu kunnen we opteren om terug te gaan. Er is daar toch wel flink traffic.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Denk ook dat dit Party Poker wel een geschikte site maakt voor SNG's. De hoge rake was een reden dat er nooit veel regulars waren, waardoor er altijd zat fish te vinden is. De rake met 25% omlaag of zelfs 50% omlaag op de $3 SNG's zal een vrij grote impact hebben op je ROI.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Beter!
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Eindelijk :D
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Ik heb een vraagje over de party points bij sit n go's, wellicht dat iemand dit weet.. (leek me een beetje overbodig om een nieuw topic hiervoor te maken):

Als ik een $1 dollar sng speelde en ik won $4, kreeg ik 1 party point.
      Als ik nu een $3 sng speel en ik win $12 dollar, krijg ik ook maar 1 party point.

Klopt dit? Lijkt me een beetje unfair.. Ik heb gezocht op de site van party poker maar ik snap het niet echt...
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      He Yasminn,

De PartyPoints die je ontvangt staan helemaal los van wat je wint. De hoeveelheid punten die je krijgt zijn gebaseerd op de rake die je betaalt. Op de site van PartyPoker staat het volgende: Two points for every $1 you contribute in rake.

Bij een $1 SNG betaal je $0.20 rake = 0.4 punten. Bij een $3 SNG betaal je $0.60 rake = 1.2 punten. Aangezien je ook met tiende punten te maken hebt kan het door afronding soms lijken alsof je 1 punt ontvangen hebt terwijl dit niet één heel punt was. Het kan dus ook lijken alsof je helemaal geen PartyPoints hebt gekregen omdat je slechts enkele tienden gekregen hebt. Het exacte aantal punten (tot drie cijfers achter de komma) wat je verdiend hebt kan je terugvinden in de lobby bij: Account -> PartyPoints
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      aah dankjewel! ik dacht dat je meer rake betaalde als je won haha. maar de rest komt dus gewoon door de afronding :D hartstikke bedankt voor je antwoord!