[AFGEROND] scammer op Pokerstrategy

• ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Als MIT010 om een staking/backing vraagt niet aan beginnen!!!!

Ik heb hem gebackt en sindsdien laat die niks meer van zich horen of zien ook niet op skype of hier.

Is nu inmiddels 2 maanden geleden en heb hem meerdere emails gestuurd.

Mijn vraag is dan ook kan deze persoon geblockt worden van deze site.
      Ik neem aan dat pokerstrategy deze dit soort mensen niet als lid wil.

M.v.G

Piet
  • 22 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey ReckaH, bedankt voor het melden! We zullen intern even bekijken wat we kunnen doen, hij staat in ieder geval op de blacklist voor staking/backdeal aanvragen!
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ReckaH
      Ik heb hem gebackt en sindsdien laat die niks meer van zich horen of zien ook niet op skype of hier.
      2.20 3k gtd
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik heb hem een ticket verstuurd. Hopelijk reageert hij daarop. Mocht dit niet zo zijn, dan zal eventueel een ban volgen. Heb je hem ook Skype aangesproken?
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Ik heb hem een ticket verstuurd. Hopelijk reageert hij daarop. Mocht dit niet zo zijn, dan zal eventueel een ban volgen. Heb je hem ook Skype aangesproken?
      Heb hem meerdere emails gestuurd en op skype reageert die niet meer.

bedankt voor de medewerking
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Oorspronkelijk gepost door ReckaH
      2.20 3k gtd
      ty, heb gereageert in dat topic :D
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      zelfde verhaal hier. Hij woont in de buurt dus ga hem binnekort is ''vriendelijk'' opzoeken:)
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Mod edit:

Persoonlijke informatie weggehaald.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey guys,

We begrijpen jullie frustraties wat dit onderwerp betreft. Hoewel wijzelf niet verantwoordelijk zijn, doen we er toch alles aan om deze zaak op te lossen. We hebben MIT010 daarom reeds een ticket gestuurd en hem verzocht deze zaak op te klaren.

We wachten momenteel nog even af of hij antwoordt en sturen hem een tweede ticket en e-mail. Nadien zullen we, indien nodig, ook andere stappen ondernemen zoals hem bannen uit onze community.

Tot het zo ver is, gaan we er graag van uit dat MIT010 er alles aan zal doen om dit op een correcte wijze op te lossen. Hij is lange tijd actief lid geweest, misschien berust dit alles op een misverstand. We hopen het in ieder geval.

Gelieve dus ook nog even af te wachten of ons onderzoek vruchten afwerpt, alvorens te dreigen met "persoonlijke bezoekjes" en het openbaar maken van zijn persoonlijke gegevens. Nogmaals, we begrijpen jullie frustratie, maar laten we het eerst netjes proberen op te lossen.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS

Wat jullie nadien doen, is uiteraard up to you.
      Ik weet niet om hoeveel backing het gaat (ik vermoed zelf niet zo heel erg veel gezien de toernooien die hij speelde) maar ik zou voor een paar tientjes geen "vriendelijke" bezoekjes afleggen. Lijkt mij best wel -ev om eerlijk te zijn aangezien het bij escalatie alleen maar problemen voor jullie oplevert.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Depends of hij bier in huis heeft ofcourse.
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Ik weet niet om hoeveel backing het gaat (ik vermoed zelf niet zo heel erg veel gezien de toernooien die hij speelde) maar ik zou voor een paar tientjes geen "vriendelijke" bezoekjes afleggen. Lijkt mij best wel -ev om eerlijk te zijn aangezien het bij escalatie alleen maar problemen voor jullie oplevert.
      hoezo? Toch alleen maar aan zn mama vertellen wat voor stout zoontje ze heeft :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

hoezo? Toch alleen maar aan zn mama vertellen wat voor stout zoontje ze heeft :D
      Nja qua benzine enz. is het al -EV als het echt voor weinig geld gaat :P
      Daarbij weet je niet of je goede adres hebt, etc. En of hij uberhaubt gaat betalen als je langs gaat. Of je moet het als een uitje met je vrienden beschouwen, dan is het gewoon +fEV uiteraard. :f_love:
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Daarmee bedoelen we dat we nadien jullie niet kunnen verbieden om zaken te ondernemen. We vragen gewoon om tot die tijd nog even af te wachten.

Uiteraard wensen we niemand aan te zetten tot het afleggen van "vriendelijke bezoekjes", laat dat alsjeblief duidelijk zijn.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Tim, ga jij over dit soort zaken nu?
      Dan spreek ik je vandaag of morgen even aan op Skype ;)
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Uiteraard wensen we niemand aan te zetten tot het afleggen van "vriendelijke bezoekjes", laat dat alsjeblief duidelijk zijn.
      I lolled, no Pokerstrategy Bodyguard (Hitman)
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Als je z'n gegevens hebt, gewoon huistelefoonnummer opzoeken en z'n mama bellen :) Zo heb ik afgelopen week ook eindelijk m'n geld gekregen:D
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Mhm... Let me try again :D

Wat ik wilde zeggen, was dat we - nogmaals, hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken - ons uiterste best doen om MIT010 te contacteren en hem aan te zetten deze zaak op een correcte manier af te handelen.

Wat ik niet wilde zeggen, was dat je onze goedkeuring hebt om - indien de onderhandelingen mislukken - hem fysiek onder handen te nemen.

We hebben hem in ieder geval een nieuw ticket gestuurd en houden jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Willem103
      Als je z'n gegevens hebt, gewoon huistelefoonnummer opzoeken en z'n mama bellen :) Zo heb ik afgelopen week ook eindelijk m'n geld gekregen:D

Ja mijn mama bellen he :f_mad: :coolface:
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      voor dit soort van problemen is er maar 1 adres
      -> Big Frank
    • 1
    • 2