Handleiding voor Pokerstrategy agenda

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Zoals je in dit nieuwsbericht kan lezen is het nu mogelijk om de Coachings van PokerStrategy.com aan je agenda toe te voegen. Daarvoor gebruiken we de Google Agenda. Waarom? Omdat deze agenda makkelijk en gratis is in het gebruik. :)

En iedereen die al een Google Account heeft, bijvoorbeeld een GMail-account, kan met een klik de Agenda toevoegen.

Voor een overzicht wat je allemaal met de agenda kan, kun je hier klikken.

Maar hoe krijg je nu de herinneringen van de coachings?
      1) Als je nog geen Google Account hebt, maak dan hier een account aan. Volg daarna de stappen die bij punt twee zijn omschreven.
      2) Als je al een Google Account hebt:
      - Ga naar de PokerStrategy.com Agenda
      - Voeg de agenda toe "+ Google Agenda" (zie screenshots hieronder)
      - Vul (als je nog niet niet bent ingelogd) de gegevens van je account in.
      - Klik op "Ja, deze agenda toegoegen".

Reminders
      Als je een coaching aan je agenda toevoegt staat er een optie bij 'add reminder', daar kun je standaard e-mail of pop-up kiezen. Als je je GSM toevoegt, dan kan je ook nog een mobiele notificatie krijgen.
  • 13 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Als je nog vragen hebt/er dingen onduidelijk zijn, stel ze dan in deze thread. :)
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Is de SMS functie betalend?
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      @Toxic ik kan die *********** niet zien
      wat staat daar? :P
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Is de SMS functie betalend?
      Het zou niks moeten kosten en hetzelfde moeten zijn als het ontvangen van een normale sms. :)

Google Agenda is een gratis product en Google brengt je niets in rekening voor het ontvangen van meldingen. Als je echter in de Verenigde Staten of in Canada woont, kunnen voor de ontvangst van meldingen via sms de standaardtarieven voor het ontvangen van tekstberichten van je provider van toepassing zijn.

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=nl&answer=37173
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Wat een bazen-coaching daar bovenaan zeg!
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      De cashgame coashings staan toch onderaan ?(
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Geen idee, ik heb mezelf aangeleerd daar standaard overheen te lezen.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Volgens mij doe ik iets verkeerd om herrineringen, notificiaties of reminders in te stellen. Ik dubbelklik op een coaching en daar stel je de herinnering in en dat sla ik op maar als ik dan weer de coaching aan heb geklikt dan is die herrinering dus weg! Ik heb geen herinnering gehad, ieamand anders die ze wel krijgt ?
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JinEX
      @Toxic ik kan die *********** niet zien
      wat staat daar? :P
      LOL. Ach tevens is het ook geen echt mailadres voordat je me gaat stalken ;) het is een fictief adres ;)
      maar dat had je wel door denk ik :D

Oorspronkelijk gepost door pmania
      Volgens mij doe ik iets verkeerd om herrineringen, notificiaties of reminders in te stellen. Ik dubbelklik op een coaching en daar stel je de herinnering in en dat sla ik op maar als ik dan weer de coaching aan heb geklikt dan is die herrinering dus weg! Ik heb geen herinnering gehad, ieamand anders die ze wel krijgt ?
      Waar heb je voor gekozen als herinnering?
      Email of Pop-up?

Ik denk dat als je voor email kiest en dan 30 minuten dat je dan 30 minuten voor tijd een email krijgt in je Gmail account.

Kies je voor popup dan moet wel je browser open staan. En je hebt ook kans dat niet alle browsers dit ondersteunen. Dus wellicht handig om te weten welke browser je gebruikt en welke versie? (Internet Explorer / Firefox)

Mocht ht hiet niet aan liggen kan het ook nog tijd instellignen zijn die niet goed staan in je Gmail account!

Check bovenstaande dingen eens en laat eens weten of je wat hebt gevonden. Zo niet dan help ik je graag verder om naar het probleem te zoeken
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Het werkt wel, krijg nu wel 5 minuten van te voren geloof ik een mailtje voor alle coachings iig.

Staat trouwens de sunday sweet ook in de Agenda of is dit een special die er niet tussen staat ?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Weet trouwens iemand een website ofzo die alle toernooien bij houd van verschillende rooms networks ik vond wel zoiets maar dat werkte niet.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ohw nu doet ie het opeens wel:

http://www.pokertournamentsonline.com/

Maar weet niet of het wel klopt en zoekt eigenlijk al wel een betere!
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Wat een bazen-coaching daar bovenaan zeg!
      lol_basic! :D
      nice overzicht trouwens toxic.