888 op tilt?

• 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Bedankt voor het doorgeven, ik ga het even intern doorgeven om te kijken wat er aan de hand is bij 888.
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      lijkt te zijn opgelost..
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      ik wil niet te negatief klinken hoor, want 888 is m'n favoriete site en zal altijd een tuintje in mijn hartje hebben voor 888, maar soms heb ik het idee dat de software van 888 het (levens)werk is van een 12-jarige...

888: best knap voor iemand die 12 is....
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Guys,

Ik heb alle info uit deze thread doorgegeven en 888poker heeft de zaak onderzocht en een statement gegeven:
      After further investigation of 888pokers research and software development department we received following response:

We had back-to-back “Info Server” crashes on Friday afternoon that seem to explain most of the issues described below.

As a results, we had 2 types of bugs:

1. Tournaments started up to 75 minutes later then the time that they were supposed to start, hence, the clocks showing “late registration” and breaks were incorrect as they refer to the original starting time (and this is something that we will address in the coming weeks if such rare bug happens again)

2. The tournament lobby DISPLAY in many tournaments was incorrect.

However, it is important to note, that the games themselves ran OK in the Game Server and the problems, as far as I know, were in the display in the Lobby.
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      thanks voor de terugkoppeling!