Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Zou jouw vriendin het leuk vinden als jij een Chanel tas voor haar koopt?

• xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978

Die is echt lelijk, tenzij je koningin Elizabeth heet misschien.
      Dus hij is lelijk, tenzij je koningin Elizabeth heet? Misschien?

Bedoel je dat alleen koningin Elizabeth die handtas kan gebruiken zodat hij er niet lelijk uitziet? Of bedoel je dat iedereen behalve koningin Elizabeth hem lelijk vindt?

Ik denk dat ik wel weet wat je hier bedoelt. En je hebt helemaal gelijk. Dit is namelijk gedistingeerd. Hier zie je niet elke tokkie die ooit met een pokerspeler geneukt heeft mee lopen.

Tegen iedereen die hem lelijk vindt: Je hebt geen smaak. Dit geeft helemaal niet, aangezien de overgrote meerderheid van de bevolking geen smaak heeft. Kijk maar eens hoeveel je een Renault Megane (of een andere afschuwelijk lelijke auto) ziet.

Afgezien van dat heeft upsss dit topic gestolen. En ik maar denken dat ik de top vrouwenhater van het forum ben.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      http://www.polyvore.com/chanel_limited_edition_mystical_green/thing?id=7399448

hier wordt een poging gedaan dat aan andere kleding items te linken wat het Elizabeth-gevoel wat weg haalt, maar ik vind het toch akward groen..

ik zou de tas alleen durven dragen bij een zwarte of witte outfit... groen op groen vind ik niks....

..dus...
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Dat ding kan je denk ik niet bij wit gooien. Misschien dat het meevalt, maar hoe ik het zo in mn hoofd zie ziet dat er niet uit.

Hoe dan ook is het ding obv awesome. Het hele elizabeth gevoel komt doordat je het ding automatisch bij een elizabeth-attire ziet. Op een geil jong wijf ziet het er heel anders uit.
    • martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

Bedoel je dat alleen koningin Elizabeth die handtas kan gebruiken zodat hij er niet lelijk uitziet? Of bedoel je dat iedereen behalve koningin Elizabeth hem lelijk vindt?

Ik denk dat ik wel weet wat je hier bedoelt. En je hebt helemaal gelijk. Dit is namelijk gedistingeerd. Hier zie je niet elke tokkie die ooit met een pokerspeler geneukt heeft mee lopen.

Tegen iedereen die hem lelijk vindt: Je hebt geen smaak. Dit geeft helemaal niet, aangezien de overgrote meerderheid van de bevolking geen smaak heeft. Kijk maar eens hoeveel je een Renault Megane (of een andere afschuwelijk lelijke auto) ziet.

Afgezien van dat heeft upsss dit topic gestolen. En ik maar denken dat ik de top vrouwenhater van het forum ben.
      Waar hou je dan wel van als je vrouwen haat?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze

triest figuur jij. Omdat het merendeel van de mensen het lelijk vind? De kleur alleen al. Maar ja, jij ziet alleen hoe duur hij is en dus vind hem mooi en de rest heeft dan opeens geen smaak.

Koop lekker tien van die tasjes. Stel jezelf boven alle tokkies (jouw woorden) die dit niet kopen, al was het maar 2 euro waard, spuuglelijk.

Ow wacht, ik had geen smaak. Misschien iemand die een poll kan openen of hij mooi of lelijk is. Zijn genoeg dure tassen die er stukken beter uitzien.

Zal ook gelijk in de straat bij 2 Renault Megane rijders aanbellen dat jij het niet zo mooi vind.

En ja, je bent de grootste macho hier (of in jouw woorden: "vrouwenhater". Je quotes alleen al.

PS: Ik noemde het mooi voor Koningin Elizabeth omdat die hoogstwaarschijnlijk ook meubels in dat spuuglelijke groen heeft.

Gokje naar je eigen auto:

Een BWM 3 serie (uit 1991) met spoiler, zwarte folie (met luchtbobbels erin omdat je het snel wilde doen) op je achterruit en zijruitjes. Je petje met een diamandje erop achterstevoren en spaakvelgen? Wellicht nog een vossestaart aan je antenne. Zelf geschoten.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Zal het hier maar doen aangezien de andere dicht is.

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

Als je al zo een topic wilt aanmaken moet je iig een goede openingspost aanmaken met argumenten waarom je dit of dat vindt. Bij het maken van die openingspost wil je de toon van jouw post zo laten klinken dat het niet op een flamewar uitkomt. Dit is een belachelijk slechte OP en daar komt geen enkele discussie uit voort. Slotje erop dus.
      Het is mss beter om gewoon de waarheid te zeggen en jullie niet te verschuilen achter lame excuses zoals "goede openingspost aanmaken met argumenten".
      Als er niemand wil reageren, dan bloedt een thread toch wel dood met absurde reply's.

Wel grappig om zien trouwens dan in deze thread al veel meer gescheld is te lezen dan in diegene die zogezegd uit was op een flamewar.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666

Had me voorgenomen om in deze topic niet meer te posten maar niet gelukt.

Ik denk dat die 1 van deze dagen uit de kast zal komen
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream
      http://www.polyvore.com/chanel_limited_edition_mystical_green/thing?id=7399448

hier wordt een poging gedaan dat aan andere kleding items te linken wat het Elizabeth-gevoel wat weg haalt, maar ik vind het toch akward groen..

ik zou de tas alleen durven dragen bij een zwarte of witte outfit... groen op groen vind ik niks....

..dus...
      OMG die site :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Heb al mijn kleren sets gemaakt :D . Echt geweldig dit.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze

Komt van een andere post. Ontworpen door Chanel uit 2 pistoletjes. Kost ca: 15000 euro. Je bent een loser als je die niet koopt. Een Tokkie is nog erger! Als je vriendin dit niet mooi vind moet je haar dumpen. Jullie hebben geen smaak. Deze shit is echt the bomb. Kan niet begrijpen dat jullie in Renaults rijden! Ik ben de nummer 1 vrouwenhater! Yeah!

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRACJ4RDazal1u-s74jG5B2O4ueMSEsqqRKdgwoIgfRdbxjX-mOItnfCxTQ[/img]
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      triest figuur jij. Omdat het merendeel van de mensen het lelijk vind? De kleur alleen al. Maar ja, jij ziet alleen hoe duur hij is en dus vind hem mooi en de rest heeft dan opeens geen smaak.

Koop lekker tien van die tasjes. Stel jezelf boven alle tokkies (jouw woorden) die dit niet kopen, al was het maar 2 euro waard, spuuglelijk.

Ow wacht, ik had geen smaak. Misschien iemand die een poll kan openen of hij mooi of lelijk is. Zijn genoeg dure tassen die er stukken beter uitzien.

Zal ook gelijk in de straat bij 2 Renault Megane rijders aanbellen dat jij het niet zo mooi vind.

En ja, je bent de grootste macho hier (of in jouw woorden: "vrouwenhater". Je quotes alleen al.

PS: Ik noemde het mooi voor Koningin Elizabeth omdat die hoogstwaarschijnlijk ook meubels in dat spuuglelijke groen heeft.

Gokje naar je eigen auto:

Een BWM 3 serie (uit 1991) met spoiler, zwarte folie (met luchtbobbels erin omdat je het snel wilde doen) op je achterruit en zijruitjes. Je petje met een diamandje erop achterstevoren en spaakvelgen? Wellicht nog een vossestaart aan je antenne. Zelf geschoten.
      Dus jij zegt hier, serieus, dat je een Renault Megane niet spuuglelijk vindt? Of heb je er zelfs één? Anders ben je misschien een tikkie te snel op je teentjes getrapt. Je loopt hier echt een potje te ragen om helemaal niks.

En moest dat gedoe over dat ik BMWs uit 1991 style beledigend zijn? Je slaat de plank namelijk zo gigantisch mis dat ik moeite heb om met een tegenargument te komen, met je BMW voorbeeld heb je jezelf namelijk al gigantisch geowned. Het lijkt alsof je probeert mijn gevoel voor stijl belachelijk te maken door met een auto te komen die in alle opzichten beter is dan de rotzooi die Renault produceert en er vervolgens "implied fails" bij te zetten.

Dat allemaal terwijl je niet eens moeite hoeft te doen om een site te vinden die over tuning en styling van Renault Megane's gaat. Ik bedoel wtf. Ik kan niet eens een goede pic van die zooi vinden omdat ze zowat allemaal gestyled/tuned zijn.

Voor iemand uit 1978 had ik echt beter doordachte posts verwacht, in plaats van dit basisschool spektakel.

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Puppies, kittens, kaneel, regenbogen en kuikentjes. En natuurlijk handtasjes van Chanel, niet te vergeten.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      OK. Tijd om dit topic te sluiten.

We hebben het een tijdje aangekeken maar het is te ver uit de hand gelopen.
      Het was een topic gestart door DonBartos om te zorgen dat de Chanel discussie uit zijn blog zou gaan.

Maar nu is deze thread te ver uit zijn verband getrokken en lijkt het meer een topic waar we elkaar zitten te bashen!

Dus een slotje erop en wees aub wat aardiger naar elkaar!