Belangrijk! Bug in Mansion Software?

• WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Hallo allemaal.

Zoals jullie weten speel ik op Mansion Poker.
      Ik multitable en af en toe kijk ik eens in het hoofdvenster onder "statistics" naar de Session Browser om te zien hoeveel winst/verlies ik momenteel sta, hoeveel handen ik heb gespeeld en hoe lang ik al aan het spelen ben.
      Tevens is via dit venster de handhistory op te vragen.

Oke, ik keek na een lekkere run met goede winsten even op hoeveel winst ik stond, er stond $10,60.

Dit vond ik lekker dus alles afgesloten, genoeg voor vanavond.

Mansion Poker afgesloten en weer opnieuw opgestart (duurt altijd even voordat de wijzigingen in de real Money Account zichtbaar zijn).

Echter hier stond $76,09 terwijl ik de dag begon met $71,34 !!

Ik Mansion Poker nog een paar keer afgesloten en weer opgestart maar iedere keer hetzelfde bedrag.

Ik heb toen de Sessions wat nader bekeken en bij 1 tafel stond $7,80 winst en dat ik hier 4 handen gespeeld zou hebben.
      Wanneer ik deze tafel opende was hier echter maar 1 hand in te vinden waarin ik $1,95 winst had gemaakt.
      Dit is dus erg vreemd!!

Wanneer ik de hele sessie in Pokertracker importeer krijg ik op een gegeven moment ook een foutmelding, namelijk:

008/08/06 01:42:26: Unable to import hand. Reason: Unable to execute query: COPY holdem_hand_summary FROM STDIN;; Reason: Fatal Error (ERROR: value "2089872920" is out of range for type smallint CONTEXT: COPY holdem_hand_summary, line 1, column id_limit: "2089872920" )

Er is dus ergens iets fout gegaan in de software en ik ben nu bang dat ik geld heb verloren want ik runde het laatste half uur echt lekker.

Ik heb live support meteen aangeklikt en het gesprek hiervan is hieronder te lezen:

Welcome to Chat.Mansion.Com, MANSION Blanca will be right with you.
      MANSION Blanca
      Re: Hello, something strange is going on. Last Night my Realmoney account was: $71,34. This night I played and made $10,60 (that is what the session browser is saying). But in my Real Money account I have now: $76,09 instead of $81,94.
      MANSION Blanca
      Hello
      WPTRay
      Hello
      WPTRay
      Hello ?
      MANSION Blanca
      Hi
      MANSION Blanca
      For security purposes could I please ask you to confirm your date of birth, post code and 1st line of your address?
      MANSION Blanca
      I will have a look at your account for you
      WPTRay
      Hier stonden dus mijn gegevens
      MANSION Blanca
      Many thanks, please hold while I have a look
      WPTRay
      Oke
      MANSION Blanca
      Have you logged out from your account at the end of the game and logged back in again?
      WPTRay
      Yes a few times I did that, at one time it was showing: $69,xx, then it showed again $76,09
      MANSION Blanca
      I see that you had $71.34 at one moment
      MANSION Blanca
      But there are a few games after that
      MANSION Blanca
      From $71.34 your balance went up to $71.53
      MANSION Blanca
      Then down to $71.38
      MANSION Blanca
      Up to $74.70
      MANSION Blanca
      Down to $72.20
      MANSION Blanca
      And there are another few games after that, the final balance is $76.09 but this is correct
      WPTRay
      Can you explain then why my session browser in Mansion is sgowing $10,60 profit? 371 hands, 1hrs 43 min
      MANSION Blanca
      Just one moment please
      WPTRay
      Ok
      MANSION Blanca
      Sorry to keep you, I am going to refer this to our 2nd line department for them to have a look
      MANSION Blanca
      We will contact you by e-mail as soon as they have had a look into it
      MANSION Blanca
      I am sorry I am not able to help you any further with this particular query right now
      WPTRay
      Ok, maybe I have some info for you from pokertracker. I got an error message when importing my hand history, i is saying:
      WPTRay
      2008/08/06 01:42:26: Unable to import hand. Reason: Unable to execute query: COPY holdem_hand_summary FROM STDIN;; Reason: Fatal Error (ERROR: value "2089872920" is out of range for type smallint CONTEXT: COPY holdem_hand_summary, line 1, column id_limit: "2089872920" )
      MANSION Blanca
      Thank you, I will pass that on as well
      WPTRay
      Thank you, then I have someting others I discovered in my Mansion sessieon Browser
      WPTRay
      At session St Laurent, it is saying I made $7,80 profit, but when I open that session there is only one hand played and I made $1,95 in there
      WPTRay
      So I think it is a bug in the Mansion Software or something? Can I trust the software anymore?
      MANSION Blanca
      The balance on your account is correct, I am sure you can trust our software
      WPTRay
      Ok then I will hear soon from Mansion about this problem, because this isn't correct in the software.
      MANSION Blanca
      No problem, can I help you with anything else?
      WPTRay
      No thank you this was all, but very important. Your software is showing the wrong information.
      I'll hear from Mansion soon.
      Bye.

Dank voor het lezen van het hele verhaal voor degenen die het helemaal gelezen hebben.

Ik vetrouw de software dus echt niet meer.
      (overigens kan PokerTracker sommige handen geeneens importeren vanwege een fout in de regel-line (3 van de ruim 6000 handen).

De Live Support chat is overigens ook schijttraag en ik heb het gevoel dat je voor de gek gehouden wordt.
  • 9 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      wees iig blij dat je live support hebt, dit is nog een luxe :)
      iig, je account balance zal wel juist zijn, en die session browser is gewoon als je is een beetje wilt lachen ofzo :D
      weet nog goed dat ik meerdere malen op NL100 shortstack 1000en $$$$ verloren of gewonnen had :D

groeten
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Of dat Titan live support mijn rake natrekte op Nl20: $1042 :D

Nee maargoed, je zal heus wel je geld terugkrijgen eventueel :)
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Oke, als de session browser niet te vertrouwen is, dan is het goed.
      Als alles klopt oke, maar gisteren was ik toch wel even zuur :P
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Session Browser is inderdaad iets dat voor geen meter werkt, soms worden twee handen door elkaar in één HH geplaatst e.d. En wees inderdaad maar blij dat er Live Support is, de gewone support is namelijk nog veel trager. :D
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Hmz, voorheen werkte de session browser namelijk wel prima.

Hoe kan ik dan nagaan of het bedrag in mijn real money account klopt??

Vanochtend moest ik ook weer 3x Mansion afsluiten en weer opstarten om het juiste bedrag te krijgen. (het bedrag na optelling van winsten in mijn sessie).

Ik weet iig dat als ik de Bonus vrij gespeeld heb dat ik weg ben bij Mansion.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door WPTRay

Hoe kan ik dan nagaan of het bedrag in mijn real money account klopt??

Ik weet iig dat als ik de Bonus vrij gespeeld heb dat ik weg ben bij Mansion.
      Gewoon in een schriftje bijhouden is een optie, of je eigen excel-sheet aanmaken. Dan kun je meteen ook elke berekening ermee maken die je maar wilt.

Succes!

Z
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Op zich was het wel netjes dat ik vandaag een mailtje van Mansion Poker ontving:

Hello Raymond,

Thank you for your email.

Our poker department have advised us, that after a full review and investigation has been made, we can confirm that your poker balance is correct.

As per the error message you received from Poker tracker, unfortunately we are not compatible with any poker tracker system. If you wish to use this you may experience difficulties.

Beetje jammer van dat stukje over PokerTracker.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ook wel logisch. Zij moeten hun niet aantrekken van wat een extern programma dat zij niet runnen zegt ;) . Volgens mij is er gewoon soms iets mis met de HH van mansion. Daarom kan je sommige handen niet importen en daarom toonden zowel je session browser & pokertracker verkeerde stats.
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Ja, dat heb je heel goed verwoord.
      Anyway, na de bonus ga ik denk ik toch weer terug naar Stars, iig een site die wel goed met PT overweg kan :)