FL post flop chart

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hallo,

Op basis van bronze artikelen heb ik iets in Excel in elkaar gezet en na lang twijfelen (en Joris1973 die me over streep heeft getrokken) post ik hem toch hier. Ik weet niet in hoeverre ik er iets mee kan tijdens het spelen, het heeft me iig weer even laten nadenken over de lijnen die ik neem. Dus vergeefse moeite is het sowieso niet ;) .

Maar om een lang verhaal nog langer te maken ik ben dus op zoek naar feedback; is het nuttig, moet ik het gaan gebruiken of waar kiezen jullie andere lijnen / mogelijkheden?

Bestandje is hier te vinden.
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik heb vaak een probleem met postflop charts. Er hangt zoveel af van boardtexture en vanuit welke positie de raise kwam of bijvoorbeeld hoeveel mensen er gelimpt hebben.

Ik vind het veel belangrijker dat je probeert op die dingen te letten dan naar een chart te kijken om te zien of je het goed of fout doet. Je moet leren te denken waarom je iets doet, niet omdat het in de chart staat.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dat was idd voornamelijk mijn twijfel ;) .

Zoals ik al zei ik heb er veel aan gehad om hem in elkaar te zetten maar toen ik hem klaar had, kwam ik tot zelfde conclusie -> geen 1 hand is het zelfde postflop en er zijn altijd factoren die een standaard manier van denken niet meer goed maken.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Niet te vergeten dat het vaak ook nog eens afhangt van hoe de andere spelers spelen. Het leren herkennen van veel voorkomende spelerstypen is ook erg belangrijk.
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      hey pcbeem.

Leuk dat je hem hebt gepost.
      Ik heb het gelijk uit geprint,en ga er straks op mijn gemak even naar kijken.
      Groetjes.