Pokerstars - 1 kaart laten zien.

• LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Nieuwe functie in pokerstars --> 1 kaart laten zien wanneer je fold.
      Het lijkt overbodig.. maar is dat ook zo?

Als je in de SB zit en je fold naar de big blind toe met A4o en je laat die A zien.
      Dan denkt de BB dat je alleen met de top van je range zijn blind jat, toch?

Kan handig zijn om mensen op een dwaalspoor te zetten..

Wat vinden jullie van deze nieuwe functie?
  • 4 antwoorden
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Kan soms handig zijn vind ik persoonlijk als je er je iemand probeerd uit te bluffen en dan op het einde, als hij fold tenminste, tonen dat je tenminste iets had ;-) Waar kan je dat inschakelen btw?
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      eerder een onmogelijke kaart laten zien na een river bluff tegen een maniac fish, die vervolgens op tilt raakt. Verder zou ik mn kaarten niet showen.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      Als je in de SB zit en je fold naar de big blind toe met A4o en je laat die A zien.
      Dan denkt de BB dat je alleen met de top van je range zijn blind jat, toch?
      De BB kan zelf toch ook wel die gedachtegang maken?

Deze vorm van informatie die je hem verschaft, wordt doelbewust door jou verschaft, iets dat die ander ook weet. Waarmee het hele voordeel voor mij weg is..

Kijk als iemand nou op de een of andere manier per ongeluk 1 van jou kaarten zou kunnen zien dan zou bovenstaande gedachtegang op kunnen gaan. Maar het feit dat jij hier doelbewust voor kiest laat die andere speler toch ook wel beseffen dat jij desinformatie probeert te creeeren.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zie het nut niet zo. Natuurlijk kun je ook de kaarten die je laat zien weer uitbalanceren, maar het maakt alles alleen ingewikkelder.

Alleen wanneer je weet dat de andere speler erdoor zou gaan tilten, of dat je dit ook met je monsters doet, lijkt het me mogelijk een goede move. Het voegt imo niet veel toe aan de winst, terwijl je wel info weggeeft die door goede spelers weer tegen je kan worden gebruikt.