Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

plo25

• mrsaintftw
      mrsaintftw
      Bronze
      Zit hier met bottomset en denk voor te liggen tot de river, Is dit oké gespeeld of kan dit net een gemiste draw zijn waar hij op bluft? timebank opgebruikt en dan maar besloten om te folden met gemengde gevoelens

PokerStars Pot-Limit Omaha, $0.25 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($24.11)
      UTG ($27.44)
      MP ($54.14)
      Hero (CO) ($17.60)
      Button ($20.64)
      SB ($18.05)

Preflop: Hero is CO with 6, 8, 6, J
      2 folds, Hero bets $0.75, 1 fold, SB calls $0.65, BB calls $0.50

Flop: ($2.25) 6, K, 9 (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $1.50, SB calls $1.50, BB calls $1.50

Turn: ($6.75) 4 (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $5.25, 1 fold, BB calls $5.25

River: ($17.25) Q (2 players)
      BB bets $16.41, Hero folds

Total pot: $17.25 | Rake: $0.84

Results below:
      BB didn't show
      Outcome: BB won $16.41
  • 1 antwoord
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Allereerst vind ik je open op het randje, zit weinig nut value in de hand en je kunt in een hoop lastige situaties terecht komen.

Opzich is een fold hier denk ik best OK, omdat ik vaak zie dat ze de river donken om value uit de nuts te halen, in de angst voor een check behind.

Aan de andere kant zie ik ze dit ook doen met QK voor top two pair en zodra dat in de range komt heb je een call.

Je hebt namelijk nog $10.10 over op de river en dat betekent dat je 25% van de gevallen goed moet zitten met een call en met QK of slechter in zijn range heb je ongeveer 27%.

Tegen een tighte ABC speler zou ik denk ik folden en tegen een wat lossere vis, waarschijnlijk callen.