Wie is de grootste schurkenstaat?

• 22 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zie het nut niet van deze vraag, tenzij je politieke ambities hebt.

Dit is geen politiek forum, maar een pokerforum, dus niet een platform om racistische of politieke voorkeuren naar voren te brengen.

Misschien was het niet zo bedoeld, maar nee, niet echt een goed item imo. Het kwetst hooguit mensen en levert geen enkele nuttige bijdrage.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Vandaar de rubriek smalltalk. Het moet niet altijd over over poker gaan.

Uw bijdrage was dus vrij onnuttig, maar ze wordt gerespecteerd.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Dit is geen politiek forum, maar een pokerforum, dus niet een platform om racistische of politieke voorkeuren naar voren te brengen.

Misschien was het niet zo bedoeld, maar nee, niet echt een goed item imo. Het kwetst hooguit mensen en levert geen enkele nuttige bijdrage.
      Dit
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Dit
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Als jullie het nut van een thread niet inzien, kon je mss opteren om niet te reageren.
      Daarom is het ook een openbaar forum.

Aangezien OP niemand beledigt en gewoon een persoonlijke visie meedeelt, zie ik niks verkeerd. Forum staat trouwens vol met onzinnige threads.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Griekenland... o... die optie stond er niet bij :D
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      "Niemand beledigt". Hij somt gewoon uit het niets op wie hij schurken vindt. Hij beledigt hier niemand persoonlijk maar hij lijkt hier redelijk te veralgemenen dus ik kan mij inbeelden dat mensen die van daar komen zoiets wel beledigend vinden. Je hebt gelijk dat er veel nutteloze threads zijn maar in tegenstelling tot deze leiden ze minder gemakkelijk tot verhitte discussies die nergens voor nodig zijn.
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream

Dit
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Valt dit onder small talk?
      Dit is nogal een suggestieve vraag.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Well... slotje erop dan :D
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      "Niemand beledigt". Hij somt gewoon uit het niets op wie hij schurken vindt. Hij beledigt hier niemand persoonlijk maar hij lijkt hier redelijk te veralgemenen dus ik kan mij inbeelden dat mensen die van daar komen zoiets wel beledigend vinden.
      Mensen zouden eens wat meer moeten leren relativeren en niet alles als een persoonlijke aanval moeten zien.

Wat zou het mij bijv. kunnen schelen als er iemand hier een thread zou openen met het feit dat hij alle Belgen domme kloten en luilakken vindt, laat staan dat ik mij persoonlijk aangevallen zou voelen (en ik ben dan nog een domme kloot en luilak)
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      "Niemand beledigt". Hij somt gewoon uit het niets op wie hij schurken vindt. Hij beledigt hier niemand persoonlijk maar hij lijkt hier redelijk te veralgemenen dus ik kan mij inbeelden dat mensen die van daar komen zoiets wel beledigend vinden.
      Mensen zouden eens wat meer moeten leren relativeren en niet alles als een persoonlijke aanval moeten zien.

Wat zou het mij bijv. kunnen schelen als er iemand hier een thread zou openen met het feit dat hij alle Belgen domme kloten en luilakken vindt, laat staan dat ik mij persoonlijk aangevallen zou voelen (en ik ben dan nog een domme kloot en luilak)
      Kalm he, kben wel gene domme kloot , alleen lui :P

Nee, +1

En Free Palestina :P
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Mij zou het ook niet kunnen schelen maar vele andere wel en daar gaat het om. En ik ga er zeker mee akkoord dat mensen meer zouden moeten relativeren in bepaalde zaken zeker als het om humor gaat maar gewoon opsommen wie je schurkenstaten vindt heeft voor de rest geen toegevoegde waarde wat volgens mij humor wel heeft dus in die zin snap ik hier echt het nut niet van. En nog voor de duidelijkheid mij kan zo'n thread niets schelen en ik voel mij helemaal niet aangevallen ofzo maar ik vind dat zo'n thread alleen maar heftige discussie gaat opleveren.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Griekenland... o... die optie stond er niet bij :D
      Je moet je niet beperken tot mijn persoonlijk kort lijstje.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Ow, nog iets vergeten. China

Free Tibet :P
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Mij zou het ook niet kunnen schelen maar vele andere wel en daar gaat het om. En ik ga er zeker mee akkoord dat mensen meer zouden moeten relativeren in bepaalde zaken zeker als het om humor gaat maar gewoon opsommen wie je schurkenstaten vindt heeft voor de rest geen toegevoegde waarde wat volgens mij humor wel heeft dus in die zin snap ik hier echt het nut niet van. En nog voor de duidelijkheid mij kan zo'n thread niets schelen en ik voel mij helemaal niet aangevallen ofzo maar ik vind dat zo'n thread alleen maar heftige discussie gaat opleveren.
      :f_love:
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Als we dan toch bezig zijn ;)

Lijst van hedendaagse dictaturenMen kan de hedendaagse dictaturen op de volgende wijze indelen, waarbij meteen de hoogste feitelijke machthebber met de termijn van zijn feitelijke machtsuitoefening gegeven wordt:

—In sommige landen die geen traditionele monarchie zijn, bestaat constitutioneel gezien geen parlementaire democratie:

China, Volksrepubliek met Hu Jintao, sinds 2003, treedt af in 2013 wanneer zijn tweede en laatste termijn afloopt [1] [2].
      Cuba met Raúl Castro, sinds 2008.
      Laos met Khamtai Siphandon, sinds 1992.
      Libië met Moammar al-Qadhafi, sinds 1969.
      Noord-Korea met Kim Jong Il, sinds 1994.
      —In andere landen zijn er geen recente verkiezingen gehouden die tot een constitutionele regering hebben geleid:

Eritrea met Isaias Afewerki, sinds 1993
      Myanmar met Than Shwe, sinds 1992.
      Soedan met Omar al-Bashir, sinds 1989.
      Syrië met Bashar al-Assad, sinds 2000; hij liet zijn presidentschap bevestigen door een referendum op 10 juli 2000 waarbij 97,29% voorstemde.
      —Een andere categorie vormt die groep van landen waar wel verkiezingen zijn gehouden, maar waarbij officiële internationale waarnemers tot de conclusie kwamen dat die in overwegende mate niet eerlijk zijn verlopen. Bij deze landen is er wel een formeel parlementair systeem, waarvan de correcte werking echter substantieel gefrustreerd is door zeer ernstige verkiezingsfraude of het verhinderen van een redelijke deelneming door de oppositie:

Algerije met Abdelaziz Bouteflika, sinds 1999.
      Angola met José Eduardo dos Santos, sinds 1979.
      Azerbeidzjan met İlham Əliyev, sinds 2003.
      Burkina Faso met Blaise Compaoré sinds 1987.
      Centraal-Afrikaanse Republiek met François Bozizé, sinds 2003.
      Equatoriaal-Guinea met Teodoro Obiang Nguema Mbasogo, sinds 1979.
      Gabon met Omar Bongo, sinds 1967.
      Guinee met Lansana Conté, sinds 1984.
      Jemen met Ali Abdullah Saleh, sinds 1999.
      Kameroen met Paul Biya, sinds 1982.
      Maldiven met Maumoon Abdul Gayoom, sinds 1978.
      Oezbekistan met Islom Karimov, sinds 1991.
      Rwanda met Paul Kagame, sinds 2000.
      Tanzania met Jakaya Kikwete, sinds 2005
      Tsjaad met Idriss Déby, sinds 1990.
      Turkmenistan met Gurbanguly Berdimuhammedow, sinds 2007.
      Wit-Rusland met Aleksandr Loekasjenko, sinds 1994.
      Zimbabwe met Robert Mugabe, sinds 1987
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Genoeg keuze.
      Zo wordt niemand op zijn teentjes getrapt ;)
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      sssstraks komen de forumterroristen!
    • 1
    • 2