STT-Challenge between Samni & Shenno

• Shenno
      Shenno
      Bronze
      Hi all!

Dit is 'm dan m'n eerste post in de blogsectie van het forum.

Over mezelf
      Ik ben Shenno, al even lid van Pokerstrategy. In het begin wat aangeklooit zonder veel van het spelletje te snappen. Maar nu toch wel al een dik jaar serieuzer bezig. Ik ben begonnen met cashgames (rush) en kon daarmee toch een deftig rolletje uitbouwen. Paar maanden geleden in het MTSNG gerold en met succes maar zeer kleine sample.

Waarom deze challenge?
      Het plan was om vanaf oktober een deftige grind te houden met als maingame 180's gewoon omdat het zo een beatable spelletje is. Het enige gebrek is de motivatie, niet alleen bij mij maar ook bij Samni. Daar ff een tussendoor-challenge voor mij. Ook is het een STT-challenge en heb ik 0,0 ervaring met STT's. Daarom hoop ik ook dat deze challenge me terug zal aanzetten om te leren over het spelletje (wat obv. hard nodig zal zijn :p).

Wat houdt deze challenge in?
      We gaan voor een challenge van onbepaalde duur. We starten beiden met een roll van 350$. Er mogen enkel STT's gespeeld worden voor de challenge + rakeback sats. Ook is er een afspraak dat we tot 350$ enkel de 3.5$'s mogen spelen. Alles erboven mag zelf bepaald worden. Als iemand de 1.5k$ aantikt, dan krijgt de andere nog een week de tijd om ook de 1.5k$ aan te tikken voor een TIE. Gebeurt dit niet dan wint de ene 10% van de huidige roll van de andere.

Waarvoor dient deze blog?
      Handjes bespreken, updates, graphjes, tussenstand, etc...

Concreet
      • Samni vs Shenno
      • Startdate 19/09
      • Startroll 350$
      • End challenge 1500$ met week 'bijbeentijd'
      • Uitkopen 40$, niet meer mogelijk na 2 weken
      • Winner krijgt 10% van de verliezer's roll (minimum wel 40$)

Out now, gl Samni!
  • 44 antwoorden