Full tilt 50$

• LegendcE
      LegendcE
      Bronze
      Hey,
      ik heb 3a4 dagen de quiz goed op zen einde gebracht en heb toen gevraagd voor de 50$ bonus voor full tilt poker!
      Maar heb ng altijd geen mail of geld gezien?

enig idee hoe dit komt?

grt LegendcE
  • 5 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Goedemorgen LegendcE,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

Waarschijnlijk heb je dit in het weekend gedaan en is daarom een en ander nog niet voltooid. De 48u gaat namelijk over werkdagen.

Ook wordt je soms om een ID-check gevraagd. Het kan zijn dat deze in je spam map zit of iets dergelijks.

Mocht dit allemaal niet het geval zijn, dan kan je een ticket aanmaken.

Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral even weten! We helpen je graag ;)

Groeten,
      Leo
    • LegendcE
      LegendcE
      Bronze
      ok zal ng even wachten dan en is zo een ticket aanmaken danmaar, heb niets gevonden in men mailbox!
      toch bedankt
    • LegendcE
      LegendcE
      Bronze
      ow srry !
      zi het nu staan Dear LegendcE,

unfortunately we can not transfer your 50$ to your account as it has not been created using our bonus code. If you already play with real money you can open a new account on another platform: http://www.pokerstrategy.com/quiz/platform/
      After you did please enter your account name in your profile and then reply to this ticket.

Best regards,
      Patrice

:(

maar moet ik nu die quiz opnieuw doen?
      of lan ik die ng veranderen als ik een nieuw maak?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik denk dat je gewoon een account moet aanmaken bij een andere room dan full tilt die ook aan Pokerstrategy kan gelinkt worden.
      dan MET de bonuscode, die mag je zeker niet vergeten.

Dan een ticket opstellen met je nick en room jaar support van pokerstrategy denk ik :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Jep LegendcE,

Denk ook dat dit het geval is. Wel op een pokerroom waar je dus nog niks hebt ;)

Voor de zekerheid zou ik echter nog even op die ticket reageren en vragen hoe het zit, zodat je zeker weet dat het goed gaat.

Groeten,
      Leo