A10 goed gespeeld?

• elsjorro
      elsjorro
      Bronze
      Oke voordat de hand gelezen word, ik heb nog al wat history met deze man. Reraised erg vaak mijn raises omdat ik hem een suckout gaf wat hem een beetje tilte, Ik vind A10 en besluit zijn preflop raise te callen. Vervolgens flop ik imo de nuts, aangezien alleen 77 mij daar beat. Vervolgens, en dat is wat ik denk hem heeft doen laten callen, ga ik bij zijn bet in de timebank, en vraag hem of hij een tien heeft, om vervolgens te zeggen i dont believe u en ik call. Rest kunt u hieronder zien. Vraag is, as played heb ik het goed gedaan?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      4 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      CO elsjorro11 ($4.88)
      BTN juanbinho ($1.40)
      SB Slobodkin ($4.87)
      BB snajper000 ($8.21)

Pre-Flop: ($0.06, 4 players) elsjorro11 is CO A: T:
      elsjorro11 raises to $0.12, 1 fold, Slobodkin raises to $0.36, 1 fold, elsjorro11 calls $0.24

Flop: :7d: T: T: ($0.76, 2 players)
      Slobodkin bets $0.36, elsjorro11 says "u got a ten?", elsjorro11 says "dont think so", elsjorro11 calls $0.36

Turn: J: ($1.48, 2 players)
      Slobodkin bets $0.70, elsjorro11 goes all-in $4.16, Slobodkin goes all-in $3.45

River: T: ($9.79, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: $9.79
      Slobodkin shows
      K: K:
      elsjorro11 shows
      A: T:

elsjorro11 wins $9.31 (net +$4.43)

Slobodkin lost $4.87
  • 7 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Als iemand zegt "I think you're bluffing" betekend het 9 vd de 10 keer "I have the nuts"Als iemand zegt "I don't think you have xxxx" Betekend het 9 vs de 10 keer "I have xxxx" Als je dit soort dingen zegt tegen meer ervaren spelers kost dat best wel veel geld. Ik raad het dus af.

Over de hand zelf: fold preflop. tegen een 3-bet range lig je achter.
      Raise de flop. Deze bet is te klein om het op de turn/river makkelijk allin te krijgen. Je kan hier redelijk klein raisen en dan zonder problemen het geld erin krijgen op de turn/river

As played vind ik de turn prima. je gaat misshcien nog calls krijgen van draws, maar belangrijker. je krijgt nu nog value van made handen die op scary rivercards wel zullen folden.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Ik denk dat ik preflop ook fold desondanks dat deze speler ballistic gaat tegen jouw ivm suckout.

Probleem met ATo is dat wanneer je Axx flopped en hij vrolijk 2-3barreled je niet goed weet of ie AJ+ heeft of gewoon trash.

Verder met Txx boards moet je je altijd afvragen of ie geen JJ+ heeft bijv. want dat zit in iemand's 3bet range by default.

In ieder geval denk ik dat ik de Flop gewoon minraise of zeer klein om een spazzraise te inducen. Flop call en turnraise kan ook maar als ie de pik op jou heeft dan zijn zulke miniraises wel geinig

Verder blijf ik ook stil ivm table chat, het werkt meestal tegen je zonder dat je het weet

- Gerv
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      table chat is obv zelf een tien, of hij las het niet of het is niet zon goede speler.
    • elsjorro
      elsjorro
      Bronze
      Ik denk in dit geval dat de meeste spelers op NL4 niet echt zullen begrijpen dat je dan een tien hebt ofwel? Geloof best dat op hogere limieten (lees betere spelers) het vaak niet gaat werken, maar ik denk dat het op de lage limieten maybe wel +EV is?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elsjorro
      Ik denk in dit geval dat de meeste spelers op NL4 niet echt zullen begrijpen dat je dan een tien hebt ofwel? Geloof best dat op hogere limieten (lees betere spelers) het vaak niet gaat werken, maar ik denk dat het op de lage limieten maybe wel +EV is?
      denk dat het in het beste geval 0EV is.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Tis gwn dom.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Trashtalken is live wel leuk, vooral als je het wat mixt (dus de ene keer echt je hand zegt, de andere keer compleet iets anders hebt). Denk dat het ook wel +EV kan worden als je iemand helemaal gek weet te praten. Maar online geloof ik daar niet zo in, de meeste onthouden het toch niet en zullen er niet gek van worden.