$ 3,50 18 sng Turbo KQo CO

• Irrem
      Irrem
      Bronze
      No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $3.16+$0.34

Stacks:
      UTG (5,364)
      UTG+1 (9,518)
      Hero (CO) (2,875)
      BTN (2,350)
      SB (1,656)
      BB (5,237)

Blinds: 200/400 Ante 25

Pre-Flop: (750, 6 players) Hero is CO K:club: Q:diamond:
      UTG raises to 800, 1 fold, Hero folds ...

As played is het fold volgens mij.

Kan ik hier pushen als ik first in ben, met de spelers die nog achter mij zitten (stacksizes)?
  • 3 antwoorden
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      First in push ik dit ja!
    • RAU4ever
      RAU4ever
      Bronze
      Simpele push lijkt me first in. Heb je ICM trainer light al gedownload van deze site? Zou je veel aan kunnen hebben.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi Irrem,

As played is dit inderdaad een fold. Je zit redelijk dicht op de bubble, en het is onwaarschijnlijk dat je folding equity hebt. Als villain any two miniraised vind ik een push echter toch wel aantrekkelijk.

First in vind ik het een duidelijke push. Je hebt maar 7bb's, en je speelt ook nog eens met ante's, dan is KQo makkelijk genoeg in de CO. Ik zou veel meer pushen, KTo is nog steeds een duidelijke push eerlijk gezegd, net als A2o, QTo, JTo, Q8s, J8s, 108s, 98s en 78s. Het lijkt me dus dat je veel te tight bent.

Kan ik hier pushen als ik first in ben, met de spelers die nog achter mij zitten (stacksizes)?

Ik zie niet zo goed in wat er mis is met de stacksizes. Ze hebben allemaal meer dan 4bb's, dus genoeg ruimte om te folden. Alleen de sb kan redelijk wijd callen, maar met 7bb's en antes kun je helemaal niet zo kritisch zijn. Elke ronde betaal je bijna 800 chips, dus de kans op veel betere spots is niet erg groot. Je bent in een situatie waarin je first in behoorlijk wijd kan pushen dus, met name suited kaarten, omdat die wat beter spelen tegen tighte ranges.