Email

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik heb een een groot aantal mensen die via een taf-link van mij zichzelf hebben geregistreerd. Een groot deel daarvan heeft echter alleen zichzelf geverifieerd en heeft OF de moeite niet genoemen om de quiz te voltooien OF zijn na 1 keer niet geslaagd te zijn geweest ermee genokt.

Ik vraag me af wat PokerStrategy met deze "leden" doet? Is het misschien een idee om deze mensen eens met een "wervende" mail te benaderen om alsnog de quiz te doen en de 50 dollar te incasseren?

Aangezien iemand een account heeft aangemaakt en het geen nieuwsbrief is en het dus geen spammail is, lijkt me dat gewoon mogelijk?

Punt is namelijk ook dat ik persoonlijk de mensen alleen kan benaderen als ze al "vriend" zijn en dat is men niet standaard (wat overigens al raar is omdat het TAF systeem is).
  • 3 antwoorden
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Lol ik heb ook nog 4 mensen die quiz hebben gedaan en niet spelen nog ik vraag t ze elke dag heb bijna 50$ pffff
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Gebeurd ook gewoon ;) , vraag me niet hoeveel maar ik weet uit ervaring dat deze mails wel degelijk gestuurd worden. Soms zie ik TAF's die maanden al niet meer op site zijn geweest ineens nog de quiz doen en het geld krijgen en dat komt door mails die PS stuurt.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Wat pcbeem zegt klopt inderdaad! We sturen al regelmatig reminder mails als mensen ergens in het pad richting de $50 vast zitten.

Wat je zelf zou kunnen doen is die vrienden ook toevoegen in het Community gedeelte. De persoon zal hier ook een e-mail over ontvangen, wat hem mogelijk kan activeren.