NL50 MSS AJo vanuit MP3

• Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Hieronder weer een rare hand van mijn zijde,

Ik open vanuit MP3 AJo, na een UTG limper voor me. Mijn raise wordt gecalld door de button en de limper.

Ik flop TPGK, en plaats een cbet die gecalld wordt door de BU. De turn verbeterd mijn hand naar twee paar en ik besluit nog een keer een half pot bet te make

Met de tien op de river welke een straat draw en flush draw laat aankomen besluit ik te checken, omdat villian na lang nadenken besluit 1/3 pot te betten besluit ik hem te callen.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $57,57
      BB:
      $50
      UTG1:
      $22
      UTG2:
      $98,05
      MP1:
      $29,87
      MP2:
      $41,74
      Hero:
      $26,98
      CO:
      $61,7
      BU:
      $44,07

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:spade: , J:diamond:
      UTG1 folds, UTG2 calls $0,50, 2 folds, Hero raises to $2,00, CO folds, BU calls $2,00, 2 folds, UTG2 calls $1,50.

Flop: ($6,75) A:club: , K:diamond: , 9:heart: (3 players)
      UTG2 checks, Hero bets $3,3, BU calls $3,30, UTG2 folds.

Turn: ($13,35) J:club: (2 players)
      Hero bets $6,6, BU calls $6,60.

River: ($26,55) T:club: (2 players)
      Hero checks, BU bets $8, Hero calls $8,00.

Final Pot: $42,55

Zouden jullie ook een c-bet maken en een first barrel op de turn, of had ik de hand al moeten opgeven na zijn call op de flop. De call op de river is natuurlijk een domme move van mijn kant naar alle waarschijnlijkheid.
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Waarom bet je half pot op de Turn? Wat is zijn range?

Ik denk dat ik de River nooit check/call maar altijd check/fold wanneer ik check sinds zijn bettingrange echt zo geconstructed is dat je altijd beat bent (straights zal 100% betten, bluffs x<25% vd keren bijv.)

Dus ik bet groter op de Turn om dan op de River of te blockbetten of gewoon je stack erin te schuiven als je denkt dat ie loose down kan callen.

Ik denk dat ik zelf op de Flop $4 bet btw

Mvg,
      Gerv