Tele2

• wauss
      wauss
      Bronze
      Ik was een nieuwe mobiel aan het uitzoeken en sheep als ik ben kwam tele2 als goedkoopste naar voren. Alleen ken ik helemaal niemand die gebruik maakt van tele2 en er begonnen meteen belletjes te rinkelen.

Mijn vraag is dus: Heeft iemand hier ervaring met tele2 en wat vind je er van?
  • 1 antwoord
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hoi Wauss,

Tele 2 is echt een goede provider in mijn ogen. Ik heb al jaren mobiele telefonie via hen zonder ook maar 1 dag storing, verkeerde factuur, slechte service of wat dan ook.

Ook heb ik 2 jaar lang internet van hun afgenomen, was een mooie aanbieding van ze inclusief een leuke gadget. Daarvoor, en daarna gewoon UPC via de kabel. UPC ook nooit problemen mee, een keer voor 1 week vanwege iets in de wijkkast.

Tele2 klantenservice is ook bijzonder goed. Mijn vorige telefoon had krassen in het scherm, dus met de zon erop niet echt leesbaar wie je wilt bellen. Ik wilde na ruim 2 jaar (mijn contract liep 2 jaar) een nieuw abonnement afsluiten. Zelfde voorwaarde en zelfde nummer alleen dan met een nieuwe telefoon. Die kreeg ik alleen ook met een nieuw nummer. Ik belde ze over die fout en het was eigenlijk in 3 dagen opgelost. Ze stelde eerst voor het intern te overleggen want officieel moet je je contract dan afkopen, of dood laten bloeden door gewoon je 12/15 euro per maand te betalen en geen gebruik van te maken. Het bleek dat ik een fout had gemaakt op hun site, ik had 1 vakje per ongeluk verkeerd aangevinkt.

Een dag later belde ze terug en zei dat het gewoon afgesloten zou worden en ik met mijn nieuwe telefoonnummer verder kon zonder wat te betalen.

Lang verhaal. Ga voor Tele2, reclames zijn wel irritant met dat schaap maar voor de rest gewoon betrouwbaar.