[AFGEROND] [Staking] - Staking: lowstakes mtts

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Wie ben je?

Ik ben Christof, ik ben al een hele tijd lid van PS, ik ben ook handjudge tot en met nl20.

Waarom wil je een staking?

Omdat ik broke ben obv. Ik heb ng 180 dollar maar dat is niet genoeg om de gewenste stakes te spelen.

Wat ga je spelen?

Ik zou graag alle mtts tussen 2 dollar en 55 dollar bi spelen. Ik wil best wel flexibel zijn in de limieten. Dus daar valt over te onderhandelen. Maar ik beat die stakes zeer zeker. 55 dollar zou ook enkel de big 55 zijn. Maar zoals gezegd daar is in beide richtingen over te onderhandelen.

Wat zijn de totale kosten?

Das moeilijk te voorspellen. Hangt wat af wat er met staker afgesproken wordt.

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

Tot ik zelf terug een degelijke br heb of tot ik poker beu ben. Maar hier kan ook over onderhandelt worden.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Ik zou liefst een deal willen zonder make-up. Over de winstverdeling valt te onderhandelen, maar ik ben er vrij zeker van dat ik een degelijke edge heb op de velden die ik speel.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Ik speel enkel op pokerstars, moest er wat veranderen aan de full tilt situatie zal ik daar waarschijnlijk ook wel willen spelen.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):

nickname is christof1111

Dit is mijn graph sinds ik bezig ben met hard aan men spel te werken. Ik probeer ook constant te improven.

Ik heb al samengewerkt met Timothyvdp (ur welcome) en Timor83(u r welcome too:) ).

Ik heb een videoserie gemaakt samen met envyjosh

Ik spreek geregeld met Eliasveritas en andere spelers over mtt strategy.

Ik denk dat dat el voldoende referenties zijn, als er vragen zijn of je iets wil weten kan je het me altijd vragen hier.
  • 11 antwoorden