Elephant werkt alleen op PartyPoker NL4

• MichaelDH
      MichaelDH
      Bronze
      Ik heb van alles geprobeerd, alle instellingen nagelopen in zowel PartyPoker als Pokerstars, maar krijg alleen data als ik op PartyPoker NL4 speel.
      Op overige tafels (Partypoker NL2 en bij Pokerstars NL4 en NL2) staat wel het venster "Stats verschijnen zodra er genoeg handen Tafels gespeeld zijn" maar stats verschijnen niet, geen stats op tafel en geen handen in het overzicht in Elephant.
      In Elephant bij cashgame & instellingen ->instellingen -> HUD instellingen -> HUD testen werkt het wel, met de teststats aan de spelers gekoppeld.

Help ?(
  • 3 antwoorden
    • MichaelDH
      MichaelDH
      Bronze
      Ook gezocht op Engelstalig PS-forum, daar heb ik mogelijk iets gevonden over problemen met kleine stacks op FL (misschien dus ook op NL?), over een update naar versie 0.103, maar als ik op updaten druk in Elephant zegt ie dat ik al laatste software versie heb.
    • MichaelDH
      MichaelDH
      Bronze
      Hmmm probleem opgelost, was een simpeler probleem dan mijn oplossingen.
      Ik heb op de Engelse PS site versie 0.104 gedownload en geinstalleerd, om erachter te komen dat dat het probleem niet oplostte.
      Wat een deel oplostte was om mijn opslag van handen van Pokerstars gewoon in de map van Partypoker te laten doen, andere deel heb ik alsnog op het
      Engelse PS forum gevonden:

In HUD settings, tick the box "always use default HUD layout"

In an open ring game, open the HUD menu (little icon with a spanner and screwdriver image on it) and set filter "do not filter with number of players" and "do not use limit filter".
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Goed om te horen het uiteindelijk gelukt is en thanks voor het posten van de oplossing. :)