Qq Nl4

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      4 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      CO Celembribor ($1.43)
      BTN BadBeatFil ($4.18)
      SB winny88 ($1.27)
      BB dadhyl ($6.86)

Stats villain:
      Uploaded with ImageShack.us

Pre-Flop: ($0.06, 4 players) BadBeatFil is BTN Q:spade: Q:club:
      1 fold, BadBeatFil raises to $0.16, 1 fold, dadhyl raises to $0.56, BadBeatFil raises to $1.92, dadhyl raises to $6.56, BadBeatFil goes all-in $2.26

Flop: 8:diamond: 9:club: 2:spade: ($10.76, 2 players, 1 all-in)

Turn: 9:heart: ($10.76, 2 players, 1 all-in)

River: 6:club: ($10.76, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $10.76

BadBeatFil showsQ:spade: Q:club:
      dadhyl showsA:club: A:diamond:

dadhyl wins $10.35 (net +$3.79)
      BadBeatFil lost $4.18
  • 6 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Wat is hier je vraag bij?

Ziet er vrij standaard uit.
    • jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Met een 3bet percentage van 4% en zijn tighte vpip en pfr zet ik hem hier toch wel heel erg op AA of KK, ik zou hier waarschijnlijk gefold hebben.
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik had ook m'n bedenkingen gehad met die 4% om te callen inderdaad, want hij heeft dan KK+ en AK waarschijnlijk. Echter is er maar een klein sample aan handen dus ik zou er toch ingeschoven hebben denk ik.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Je hebt totaal geen sample over de villain. Dusja op die 4 procent kan je echt niet verder gaan.

Als je toch schrik zou hebben, call zen 3bet dan gwn, maar ik ga hier gwn standaard 4bet broke.
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Thanx voor de reacties.

Ik had inderdaad nadien ook de bedenking dat hij aangaf dat ie een heel goede hand zou hebben, maar de sample was te klein, dus callde ik de shove.

Nadien dacht ik echter aan een opmerking in de videoreeks "in b4 Robusto" waar Envyjosh stelt dat dit ook mag gecalld worden omdat dan inderdaad ook wel wat value kan opbrengen als de Q valt enerzijds en villain te veel zijn hand neerlegt bij een 3-bet. Hier legt ie echter niet neer maar doet een 4bet, wat toch sterkte toonde....

Maar vermits er geen overcard op het board komt zou het resultaat hier toch idem geweest zijn, veronderstel ik.

thx.

Fil
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadBeatFil
      Thanx voor de reacties.

Ik had inderdaad nadien ook de bedenking dat hij aangaf dat ie een heel goede hand zou hebben, maar de sample was te klein, dus callde ik de shove.

Nadien dacht ik echter aan een opmerking in de videoreeks "in b4 Robusto" waar Envyjosh stelt dat dit ook mag gecalld worden omdat dan inderdaad ook wel wat value kan opbrengen als de Q valt enerzijds en villain te veel zijn hand neerlegt bij een 3-bet. Hier legt ie echter niet neer maar doet een 4bet, wat toch sterkte toonde....

Maar vermits er geen overcard op het board komt zou het resultaat hier toch idem geweest zijn, veronderstel ik.

thx.

Fil

Leuk dat de vids vn mij en Josh je helpen:) .
      En idd, een call kan hier perfect als je denkt dat hij niet loose genoeg gaat broke gaan.
      Gwn goed nadenken hoe je het meeste value uit je hand kan halen.