TAF site

• 13 antwoorden
    • jeroenth
      jeroenth
      Bronze
      Gewoon van de site van die pokerroom.
      Soms moet je je even inschrijven voor het affiliate programma voor je bij banners komt.

Succes
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Ik denk dat het eenvoudiger is als je gewoon je TAF code en onze promotie banners gebruikt, deze kun je hier vinden.

http://nl.pokerstrategy.com/tell-a-friend/material/

Het voordeel is dat je dan kunt promoten met het gratis $50, alle educatie materiaal, het forum en uiteraard alsnog de pokerrooms.

Het is vrij lastig om mensen die via bijvoorbeeld google op jouw pagina komen in betalende klanten om te zetten (de enige manier hoe je bij andere pokerrooms geld zou kunnen verdienen). Adverteren van PokerStrategy is dus een stuk eenvoudiger dan het adverteren van de pokerrooms.
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      ja MAAR ik moet op de eerste pagina in google geraken....

en blijkbaar helpt linken naar andere sites hiervoor... als er een andere manier is om beter zichtbaar door google gemaakt te worden laat maar weten

ik heb een domein gekocht, mijn site gemaakt enzo, maar geen enkele zoekrobot geeft hem weer

bovendien wou ik eens kijken naar de site van thunderbird, maar die link is uit het artikel gehaald???

http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Verhoog-jouw-Tell-a-Friend-inkomsten-met-onze-goeroe-thunderbird56_48109/

hij reageert ook niet op PS dus kan hem niet vragen hoe je bovenaan in google komt
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Het duurt altijd een redelijke tijd voordat een nieuwe site geindexeerd word door google. Dit kan tot enkele maanden duren.

De reden hiervoor is dat google spam websites wil voorkomen hoog in de ranking te komen.

Ook zul je er niet vanuit moeten gaan dat je bovenaan komt te staan in de google ranking. Sites waarmee je concureert draaien vaak al op een miljoenen omzet en investeren regelmatig in SEO.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      ja MAAR ik moet op de eerste pagina in google geraken....

en blijkbaar helpt linken naar andere sites hiervoor

k heb een domein gekocht, mijn site gemaakt enzo, maar geen enkele zoekrobot geeft hem weer

Je kan jezelf ook aanmelden bij Google om opgenomen te worden in de zoekindex, maar daar gaat wel wat tijd overheen.

Linken naar andere sites zal je niet hoog in Google krijgen. Als je echter zelf een ook een paar backlinks regelt, dan vind Google je door die links vanzelf. Als jouw inhoud vervolgens interessant genoeg dat meer sites naar je gaan linken, dan wordt je ranking ook beter.

Maar op de eerste pagina op Google raken voor een pokerkeyword is tegenwoordig best lastig. Maar niet onmogelijk. SEO kan daar erg bij helpen. En er zijn heleboel factoren die daarin meetellen. Ik zou me daar eens in verdiepen als ik jou was. :)

TaF-links gebruiken naast de content van je site, zou een goede zijn trouwens. Ik weet niet wat je insteek voor de site is. Maar TaF-links passen bijvoorbeeld prima bij site over Startkapitalen, gratis bankrolls etc, bankrollmangement. Maar natuurlijk kun je ook gebruiken als je site over 1 specifieke pokervariant gaat. :)

Ik heb de originele link van Thunderbird niet gezien, maar zal eens navragen of ik die kan vinden. Denk echter dat de link op zijn verzoek is weggehaald.
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      al nieuws over zijn site?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tzawelaja
      Helaas is die link op zijn verzoek weggehaald. Er kwamen veel andere affiliates zijn site spammen met hun links en daarnaast waarschijnlijk zijn opzet kopiëren.

Maar als je gewoon Googled op PokerStrategy 'free 50', of PokerStrategy 'Starting Capital', dan vind je ook genoeg affiliate sites en inspiratie. :)
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tzawelaja
      Had het net hierboven al getyped. :)

Helaas is die link op zijn verzoek weggehaald. Er kwamen veel andere affiliates zijn site spammen met hun links en daarnaast waarschijnlijk zijn opzet kopiëren.

Maar als je gewoon Googled op PokerStrategy 'free 50', of PokerStrategy 'Starting Capital', dan vind je ook genoeg affiliate sites en inspiratie. :)
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      is het toegelaten info van de ps site op je eigen site te plaatsen?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      nope je mag geen content plaatsen die normaal enkel toegankelijk is voor leden :)
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      en content die voor iedereen zichtbaar is?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Volgens mij mag je wel naar basic content linken maar ja om dat te kunnen zien moet je sowieso een account hebben.

Of je zo rechtstreeks dingen mag kopieren geen idee.