hm2

• pmania
      pmania
      Bronze
      Wie is er al allemaal met HM2 hier aan het spelen ? Want ben nu bezig met die nieuwe huds voor elke straat, dat kun je links onderaan vinden in hud options. Nu dachten ze van HM support dat ik een internal versie had maar volgens mij nog niet want ik had hem gewoon gedownload vanuit het forum. Dus als iemand hem ook op z'n pc heeft zou die eens even willen kijken A.U.B. ? Ik heb btw versie 2.0.0.5041, ohja en het werkt alleen nog maar op pokerstars en ipoker. Op pokerstars werktte het al niet zo goed meer als je je eigen huds maakt. Je kunt dan voor street kiezen uit any,flop,turn en river. Any is dan preflop iig. Het zou op beide rooms al goed moeten werken, de volgende room is waarschijnlijk party poker. Wat een k#t site hiero, No no antwoordus!
  • 8 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik denk niet dat er veel mensen met HM2 zijn op het forum, en dat er daarom nog geen antwoorden zijn. De software is nog niet released namelijk. Had je een beta/test versie gekregen?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Nee eerst niet gewoon uit de link vanuit hun forum gebruikt om te downloaden, maar nu wel een test versie inmiddels gekregen om hmsync te testen dat werkt ook nog traag, downloaden ging nog wel snel bij mij maar uploaden niet. En met een SSD maakt het nog niet zoveel uit, het is ook jammer dat je nog maar 1 database in de cloud bij hun kunt hebben volgens mij. Anders ben je meteen je database kwijt, backuppen werktte eerst ook niet bij mij en daarna wel maar nu met deze test versie weer niet. 2.0.0.5158 is het versie nummer wat ik nu heb ietsjes hoger zullen ze misschien binnenkort wel weer met een nieuwe versie komen.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      HM2 is niet vooruit te branden, wat een drama !

De eerste opstart duurt gewoon 10 minuten. Alle andere zaken op mijn laptop starten snel op, logisch met een centrino2.

Als Dat niet verbeterd zijn ze bij HM een klantje kwijt ..... :(
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Moet je een SSD in je laptop proppen.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Moet je een SSD in je laptop proppen.
      Dat kan dan wel wezen. maar software hoort zonder een SSD ook netjes te draaien.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Als je die widgets aanzet start hm2 ook langzamer op.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Als je die widgets aanzet start hm2 ook langzamer op.
      Die widgets uitgezet en dat maakt inderdaad een fors verschil.

Blijft nog wel traag, maar is al wel flink verbeterd.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Wat voor centrino 2 laptop heb je, heb je wel SATA poorten voor je harde schijf en hoeveel geheugen ? Want hm2 vreet wel veel geheugen vooral als je een grote database hebt, ik weet niet of je al je hm1 database geimporteerd hebt ?