fh op flop- nl5

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP1:
      $5.61
      MP2:
      $7.49
      MP3:
      $5.00
      CO:
      $1.53
      BU:
      $12.26
      SB:
      $3.85
      BB:
      $2.32
      UTG1:
      $3.85
      UTG2 (Hero):
      $13.36

Preflop: Hero is UTG2 with 5, 5.
      UTG1 folds, Hero raises to $0.15, MP1 folds, MP2 raises to $0.35, 3 folds, SB calls $0.33, BB folds, Hero calls $0.20.

Flop: ($1.1) 2, 5, 2 (3 players)
      SB checks, Hero checks, MP2 bets $0.35, SB raises to $1.19, Hero calls $1.19, MP2 calls $0.84.

Turn: ($4.67) Q (3 players)
      SB bets $2.31(All-In), Hero calls $2.31, MP2 raises to $5.95, Hero calls $3.64.

River: ($18.88) T (3 players)

Final Pot: $18.88.
      Results follow:

SB shows two pairs, aces and twos(A A).
      MP2 shows a full-house, queens full of twos(Q Q).
      Hero shows a full-house, fives full of twos(5 5).

MP2 wins with a full-house, queens full of twos(Q Q).

Kan ik hier beter op de flop all-in gaan? Ik zet ze allebei op hoge pocket pairs na die raise en call. Natuurlijk heb ik op de turn een heel slecht gevoel over die vrouw na de all in maar kan ik hier nog wegleggen?
  • 4 antwoorden
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Mijn mening:
      Denk dat je hem prima speelt.
      Als je inderdaad uitgaat van twee hogere PP's dan zijn er nog 4 kaarten die slecht voor je zijn. Alle andere (52-6-3-4=) 39 zijn goed voor je. Als je op de flop allin raist dan weet er sowieso 1 wel van ze dat QQ of AA niet goed genoeg meer is. Op de turn betten ze sowieso nog wel een keer, en dan kun je het er makkelijk in krijgen denk ik. Gewoon pech met de turncard lijkt mij!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Mijn mening is dat je de flop gwn had kunnen 3betten. Ik denk niet dat mensen hier zo ver gaan met air en denk dat handprotectie hier wel aan de orde is. Als je had willen wegleggen had dit uiteraard nog gekund maar ik had het zelf niet gedaan.

Zou iig even wachten op een proffesionele beoordelaar.
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Op de flop moet ik de beste hand hebben. Ik ben nog niet heel lang aan t cashgamen dus ik wist niet of ze een hand als vrouwen of koningen zouden opgeven als ik zou 3-betten. Verder zijn er in het slechtste geval 4 kaarten die me zouden beaten en dat is de reden dat ik slechts call. Had het idee dat wanneer ik zou 3-betten, ik handen als vrouwen zou wegjagen omdat ze me op een (onmogelijke) 2x hand zouden zetten.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Welkom op het handjudgingforum ayden123, het is goed dat je hier komt om je spel te verbeteren. We zullen je daar zo veel mogelijk mee proberen te helpen, dus blijf vooral handen posten! :)

Pre-flop kan een call prima met de vis in de hand en omdat je ~150bb diep zit met MP2, waardoor je goede odds krijgt om te setminen.

Je flopt natuurlijk de nuts en een call vind ik hier iets beter dan een raise. Je tegenstanders hebben maar 2 outs en je wilt MP2 niet wegjagen. Hij kan bijvoorbeeld een hand als AK hebben waarmee hij nog gaat callen als jij de SB's raise enkel called, omdat hij zulke goede odds krijgt. Het is gewoon erg jammer dat hij zijn 2-outer hit op de turn, maar dat gebeurt nou eenmaal. Het grote merendeel van de tijd win je deze hand gewoon en dan post je hem waarschijnlijk niet. :f_biggrin: