[AFGEWEZEN] [Staking] NL5/NL10

• FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Hey allemaal,

Graag zou ik een staking willen krijgen, hieronder de benodigde informatie:

Wie ben je?
      Ik ben Justin en al bijna een jaar lid van PokerStrategy.com. Ik zou graag een projectje opzetten en dit samen met iemand hier op PS uitvoeren.

Waarom wil je een staking?
      Ik heb recent ongeveer zo'n 500$ uitgecasht, dit omdat ik graag wat leuke dingen wou doen met mijn vriendin en haar tegelijkertijd ook overtuigen dat poker niet één of ander dom gok spelletje is maar dat je met de benodigde kennis en motivatie heel veel meer kan bereiken dan de veel voorkomende fish.

Wat ga je spelen?
      Graag wil ik NL5 of NL10 Shorthanded gaan spelen, NL10 Shorthanded is de game waardoor ik in zo'n 1,5 maand tijd van 300$ naar 500$ ben gegaan. Of ik NL5 of NL10 ga spelen hangt volledig af van het budget van de staker af, ben tevreden met beide en zal op beide limieten net zo gemotiveerd spelen.

Wat zijn de totale kosten?
      Ik heb 25 buyins nodig van 100BB om beide limieten veilig te kunnen spelen.
      Voor NL5 SH: 25 x 5$ = 125$
      Voor NL10 SH: 25 x 10$ = 250$

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      De staking zal beginnen zodra de staker en ik alles goed afgesproken hebben en het geld is overgemaakt, de staking eindigd wanneer ik genoeg winst heb gemaakt om de staker tevreden te stellen of wanneer de staker besluit de staking te beeindigen.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)
      Uitbetaling zal gebeuren wanneer de staker hierom vraagt of wanneer de staking is beeindigd. Ik zat te denken aan een winstverdeling van 60/40 in voordeel van de staker obviously.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Op de pokerroom waar ik ga spelen, ook dit wil ik graag bespreken met de staker. Mijn voorkeuren zijn: PokerStars, PartyPoker, EuroPoker, LadBrokes Poker. Op al deze rooms ben ik ook tracked met PokerStrategy.com.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      Ik heb op dit moment geen grafiekjes of wat dan ook van mijn resultaten, dit omdat ik nog niet speelde met programma's zoals elephant, PT of HEM.
      Het goede nieuws is wel dat ik van mijn pokerwinsten besloten heb HEM aan te schaffen, ik heb inmiddels mijn licentie en het programma. Ben nu bezig met het optimaliseren van mijn stats e.d.

Overzicht stand van zaken:

Totaal te koop 100% (Verkocht 0%, nog te koop: 100%)

Geïnteresseerd?

• 11 antwoorden