JJJAA vs KKKJJ toch hier aan ontsnapt

• allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      ik raisde en opeens callde een super tight speler mij. Hmmmm alleen een call. voorheen alleen en enkel folden. Hmmm dit vertrouwde ik voor geen meter. toen ging een speler allin dus ik nam mijn tijd om lang te brainstormenl, îk folde gewoon. want de tight speler was nog actief en kon ook meegaan. ik dacht hij moest wel bigger hand hebben.
      dan komt de flop. oh neeee. ik mis mijn fullhouse. ik was kwaad op mezelf.
      en toen gingen de kaarten open. joehoooeee onstnapt aan een bigger fullhouse.
      opletten is zo belangrijk. zo kan je vaak de hindernissen ontwijken.
      dankzij de speler die allin ging. ben ik er levend vanaf gekomen :)
      Ik vertelde dat ik AJ folde en hij was ontzettend kwaad. hij ging zeggen dat ik altijd super agresief was en nu ging folden. hij ging me uitschelden dat ik al zijn blinds stal.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $100(BB) Replayer
      SB ($2,030)
      BB ($2,030)
      UTG ($6,103)
      UTG+1 ($4,094)
      Hero ($6,769)
      MP1 ($5,235)
      CO ($4,480)
      BTN ($1,150)

Dealt to Hero J:diamond: A:club:

fold, fold, Hero raises to $250, MP1 calls $250, fold, fold, SB raises to $2,030 (AI), fold, fold, MP1 calls $1,780

FLOP ($4,410) J:club: J:spade: A:spade:

TURN ($4,410) J:club: J:spade: A:spade: K:club:

RIVER ($4,410) J:club: J:spade: A:spade: K:club: 4:diamond:

MP1 shows K:spade: K:diamond:
      (Pre 82%, Flop 96.0%, Turn 100.0%)

SB shows 9:heart: T:spade:
      (Pre 18%, Flop 4.0%, Turn 0.0%)

MP1 wins $4,410
  • 5 antwoorden
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Als MP1 niet zo'n nit was geweest, dan had je die shove gecalled??????
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Ja zeker dan zou ik voor de speler die al allin ging isoleren. dus zelf allin gaan zodat de andere gaat folden.
      zo krijg ik meer kans om de pot te winnen. wabt het is een shortstack en die kan ook met een kleine A of 2 hoge kaarten de allin hebben gedaan. zo zal ik de grote favouriet zijn. en als ik toch verlies. ben ik in nog steeds in leven en heb ik andere kansen. als ik win dan heb ik een grotere stack en kan ik wat middel stacks aanvallen. zo blijf je groeien.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik fold hier sowieso bij een reraise. De SB is met 20bb echt niet shortstack. Dat hij het uiteindelijk doet met T9o maakt verder niet zoveel uit.
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Ik fold hier sowieso bij een reraise. De SB is met 20bb echt niet shortstack. Dat hij het uiteindelijk doet met T9o maakt verder niet zoveel uit.

dat is em juist. ik had een goede read op hem. een of andere maniac die alsmaar raist en rearaist. die ga je toch niet op sterke hand zetten iedere keer '? vooral bij toernooien met lage buyin.
    • thesuns
      thesuns
      Bronze
      Als die SB niet had meegedaan en onze villain met KK echt zo tight was, had je hem er post-flop met een goeie c-bet wel afgekregen btw.