NL10: AQo

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      MP2:
      $15.33
      MP3:
      $34.02
      CO:
      $3.18
      BU:
      $12.13
      SB:
      $10.05
      BB (Hero):
      $10.94

Preflop: Hero is BB with A, Q.
      MP2 folds, MP3 raises to $0.40, 3 folds, Hero calls $0.30.

Flop: ($0.85) A, 4, K (2 players)
      Hero bets $0.45, MP3 raises to $1.30, Hero calls $0.85.

Turn: ($3.45) 7 (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $2.50, Hero raises to $9.24(All-In), MP3 calls $6.74.

River: ($21.93) J (2 players)

Final Pot: $21.93.
      Results follow: Hero shows a pair of aces(A Q). MP3 shows two pairs, aces and jacks(J A). MP3 wins with two pairs, aces and jacks(J A).

Tegenstander is een agressieve speler. 20/15 Die snel reraist en all in gaat op de flop of de turn. Vaak met niet zo'n schitterende kaarten.

Ik call de PFR omdat hij bij een 3bet vaak ineens all in gaat ook PF, heb hem het al zien doen met AJo+. De flop is vrij goed voor mij het feit dat hij niet all in gaat op mijn donkbet, was voor mij het teken dat hij geen AK had maar A10+ Q10s+ of PP. Ik ga dus voor check raise op de turn omdat ik ervan overtuigd was dat ik heb crushte.

Was dit een goede play?
  • 1 antwoord
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop en flop vind ik prima
      waarom je de turn ch-raised is me echter een raadsel , je rept een monsterline en laat zowat elke mindere hand folden .
      als hij echt zo aggro is zal hij elke Ax zowieso nog betten op de river , terwijl je nu eig maar enkel door beter gecalled kan worden .
      De aj waar hij je nu mee callt is imo bottom of zjin range , en is ongeveer de enige hand die je beat...