NL5: A9o

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      UTG2:
      $2.44
      MP1:
      $14.56
      MP2:
      $2.15
      MP3:
      $6.52
      CO:
      $4.92
      BU:
      $2.68
      SB:
      $1.55
      BB (Hero):
      $6.44

Preflop: Hero is BB with A, 9.
      UTG2 calls $0.05, MP1 calls $0.05, MP2 calls $0.05, 2 folds, BU calls $0.05, SB calls $0.02, Hero checks.

Flop: ($0.3) A, T, K (6 players)
      SB checks, Hero bets $0.30, UTG2 folds, MP1 calls $0.30, MP2 folds, BU folds, SB folds.

Turn: ($0.9) 4 (2 players)
      Hero bets $0.50, MP1 calls $0.50.

River: ($1.9) Q (2 players)
      Hero bets $1.01, MP1 raises to $4.93, Hero calls $3.92.

Final Pot: $11.76.
      Results follow: Hero shows a flush, ace high(A 9). MP1 shows a royal flush(5 J). MP1 wins with a royal flush(5 J).

tegenstander: 77/4/2.9

De tegenstander is een dikke vis, dus in mijn mindset bet ik gewoon de hele tijd voor value aan het betten. Moest hij de flush gehad hebben had hij mij wel ge3bet op de flop, dus ook op de river was ik ervan overtuigd dat ik de beste hand had.
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      6 way check/fold ik de flop omdat het heel moeilijk word als je gecalled word of geraised - wat in vele gevallen zal gebeuren. En op zo een board kunnen ze met heel veel dingen callen. En er zijn ook heel veel slechte turns.

As played check/fold ik de turn weer tenzij je echt weet dat die vis met 2nd pair of een FD callt op de flop maar ik zie dat niet vaak gebeuren 6way.
      Op de river heb je the 2nd nuts opeens. Dan is het je bedoeling hoge azen, two pairs of een A8club ofzoiets te laten callen. Daarom zou ik hier echt niet te groot betten. 1/2 pot probably.
      Als je dan geraised wordt fold ik wel omdat dit nooit met iets minder gebeurd dan een royal flush haah :D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Dit is echt zo een hand waar je voor gewaarschuwd wordt :P
      Er is een reden dat er overal staat dat je handrange in multiway potten echt sterk moet zijn .
      Zie hier dan ook echt 0 redenen om te gaan betten gezien je altijd gecalled zal worden door iemand , en elke J, Q of suit je hand dood maakt .
      In een HU pot zou je hand wel nog iets waard zijn , maar multiway zit je hier gewoon vaak in situaties waar 1 iemand de betere Fd , 1 iemand het beter toppair en 1 iemand al 2p heeft ofzo , maw , tegen hun combined ranges heb je zowat 0 % equity ofzo :)

Hoop dat je snapt wat ik bedoel , zoniet vraag gerust extra uitleg :)