NL4 QTs

• MichaelDH
      MichaelDH
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $4
      MP3:
      $3,21
      Hero:
      $4,03

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.104 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:heart: , T:heart:
      3 folds, MP3 calls $0,04, Hero calls $0,04, BU folds, SB calls $0,02, BB checks.

Flop: ($0,16) Q:diamond: , T:spade: , 8:spade: (4 players)
      SB checks, BB checks, MP3 checks, Hero bets $0,08, SB calls $0,08, BB folds, MP3 raises to $0,24, Hero raises to $0,40, SB folds, MP3 raises to $3,17 (All-In), Hero calls $2,77.

Turn: ($6,58) 7:spade:
      River: ($6,58) 6:spade: (2 players)

Final Pot: $6,58

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows een flush, koning high (Ks 3s)
      Hero shows (Qh Th)

MP3 wins with een flush, koning high (Ks 3s)

In eerste instantie een minraise zodat tegenstanders zich sterk zouden voelen terwijl ik 2pair had. Misschien had ik achteraf op de flop meteen all-in moeten gaan ivm die mogelijke flushdraw, al denk ik niet dat dat MP3 afgeschokken zou hebben (maar ook dat is achteraf praten).
  • 1 antwoord
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Afhankelijk van hoe MP3 speelt kan je hier ook prima isoleren met deze speelbare hand in positie. Als hij veel flops makkelijk opgeeft dan zie ik dat liever dan een limp. ;)

As played moet je de flop echt veel groter betten wanneer iedereen naar je toechecked. Het board is super, superdrawy en je moet het hier echt minstens pot-sized maken, dus $0.16 of zelfs iets meer.

Na MP3's check/raise ben ik heel erg geneigd om alleen te gaan callen, je hoeft maar $0.16 bij te leggen en je hebt nog best wel wat implied odds om een Q of T te hitten. Ik denk namelijk niet dat er heel erg vaak ge(semi-)bluft wordt door middel van een check/raise in een limped pot, tenzij dat monsterdraws zijn en daartegen heb je een flipje. De kans is best wel groot dat villain hier J9 of een setje laat zien. Bovendien heb je nog altijd positie en is dat wel een groot voordeel wanneer je naar de turn gaat.