Nl 10 AA

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Geen stats, net aan tafel

Moet ik de db raisen? Ik deed het niet ivm de speler achter mij

Stel ik raise, 4 scenario's :

1) allen folden
      2) beide of 1 called : turn evalueren
      3) speler achter mij raised, db fold. Wat te doen?
      4) speler achter mij raised, db pushed. Wat te doen?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10)
      BB ($25.53)
      Hero ($23.61)
      BTN ($10)

Dealt to Hero A:diamond: A:spade:

Hero raises to $0.30, BTN calls $0.30, fold, BB calls $0.20

FLOP ($0.95) 5:spade: 7:spade: 9:club:

BB bets $0.50, Hero calls $0.50, BTN raises to $2, BB raises to $4.10, Hero folds, BTN raises to $9.70 (AI), BB calls $5.60
  • 2 antwoorden
    • 10056971
      10056971
      Bronze
      Volgens mij kan je hier niets fout doen omdat er zoveel draws liggen. Er is een kans dat je al beat bent en zo niet heb je maximaal 50%, tegen twee tegenstanders zou ik (als ik zou kunnen :P ) deze folden.

Ik vind je call op de flop trouwens wel heel nice! Omdat je niet weet wat de BB zal doen.

Je kan hier ook tegen TT en JJ zitten en die proberen hun hand te beschermen maar de kans dat dat gebeurd lijkt me klein en QQ+ zouden ze voor de flop wel 3betten.

Al is de Button wel heel short en die zou hier nog weleens all in kunnen gaan met top pair of iets dergelijk, maar je had geen stats dus ja een fold is hier niet slecht denk ik.

Het is best een tricky spot :)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      BTN is short vergeleken met Hero ja :P absoluut is het nog steeds 100bb dus daarom is het een trickier spot.

Ik denk dat ik wel een call prefeer omdat je met een raise men in een 3bet of fold spot forceert wat betekent dat je het min of meer erin gaat krijgen met just Aces 200b++ of 100bb+ deep

Wanneer je hier called hou je nog veel optie's over dus I like :) ik denk dat ik zelf wel fold op een BTN's raise en een BB 3bet sinds een 4bet je hand overrepped en bij een call op zijn 3bet , je de BTN goeie odds geeft OF de kans geeft om weer te gaan reraisen

Mvg,
      Gerv