villain all in elke hand cash

• 12 antwoorden
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Tja. Had daarnet zo eentje aan tafel, ik call met KQ, haalt die een straat met 5-9 oid. Wat later had ik AA en fold de eerste keer. Wat later had iemand hem busted met KK.

Meestal blijft het een gok toch.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      KQ vind ik persoonlijk geen hand om een race mee aan te gaan voor 100 BB ook al had villain in dit geval 5-9.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      ik verander m'n range niet echt.. Hou gewoon hetzelfde aan en weet dat ik veel value ga krijgen als ik wat hit :D als je looser gaat spelen doe je juist precies wat profitabel is voor hem..
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Moet je in cash game niet gewoon elke edge aangaan?
      Je zou dus moeten callen wanneer je genoeg Equity hebt om de rake te beaten.

Dus bij 5% rake moet je iets van 52,63% EQ hebben tegen ATC, dus dit zou zijn:

Speler 1: Toeval

pairs
      33+

Suited
      A2s+
      K2s+
      Q5s+
      J8s+
      T9s

off suit
      A2o+
      K5o+
      Q8o+
      J9o+
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      pak zelf KJs KQo AT A9s en 66+, maar wil wel de actie afsluiten
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      maar wil wel de actie afsluiten
      Inderdaad, dit is wel redelijk cruciaal. Als villain UTG zit en jij UTG3 dan moet je veel tighter callen omdat iedereen achter je een hand kan hebben. Doet hij dit echt van de CO en de BU fold, dan kan je veel looser callen omdat alleen de BB nog een (betere) hand kan vinden.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Een tip waar ik al altijd veel aan gehad heb is de volgende. Speel altijd precies het tegenovergestelde van je tegenstander... Speelt hij super tight, dan word je looser en steel je veel. Is hij super loose, tighten up en bestraf zijn loosyness met 3bets. Is hij zeer passief, speel agressief want bij je goede handen zal hij niet het initiatief nemen geld in de pot te stoppen. Speelt hij super aggro, geef hem dan de kans zijn geld weg te bluffen door passiever te worden... Tegen het soort speler dat je benoemt, een maniac, die super aggro en loose is moet je dus super tight en passief worden. Logisch, Je speelt enkel JJ+, AK en je hoeft enkel passief te callen als hij weer eens all-in gaat :D
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Als je gaat wachten op JJ+/AK dan gaat iemand anders er met de vis zijn geld vandoor. In zo'n situatie moet je echt wel lichter gaan callen. :)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Als je gaat wachten op JJ+/AK dan gaat iemand anders er met de vis zijn geld vandoor. In zo'n situatie moet je echt wel lichter gaan callen. :)
      Doe gerust, ik hou je niet tegen. :D
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Een tip waar ik al altijd veel aan gehad heb is de volgende. Speel altijd precies het tegenovergestelde van je tegenstander... Speelt hij super tight, dan word je looser en steel je veel. Is hij super loose, tighten up en bestraf zijn loosyness met 3bets. Is hij zeer passief, speel agressief want bij je goede handen zal hij niet het initiatief nemen geld in de pot te stoppen. Speelt hij super aggro, geef hem dan de kans zijn geld weg te bluffen door passiever te worden... Tegen het soort speler dat je benoemt, een maniac, die super aggro en loose is moet je dus super tight en passief worden. Logisch, Je speelt enkel JJ+, AK en je hoeft enkel passief te callen als hij weer eens all-in gaat :D
      Dan moet er wel postflop spel zijn
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Dan moet er wel postflop spel zijn
      Waarom zou er dan in godsnaam postflop spel moeten zijn???
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik zou niet snel spelen voor een buy-in als je de tafel domineerd. Toch kan je het niet maken om alles behalve AA en KK te folden want de kan dat hij rommel heeft is te groot.

Ik call zelf in zulke situaties met ATs+ , AJo+ en TT+. Hoewel het natuurlijk moeilijk wordt om A9s, ATo en 99 enzo te folden.

Ligt er ook een beetje aan of je af en toe voor de lol met je net gestorte 100dollar aan een 100NL tafel zit of dat je probeerd met bankrollmanagement een carriere op te bouwen.