0.5/1 SH - 62s

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $23,75
      BB:
      $8,95
      MP2:
      $5,00
      CO:
      $27,45

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 6:heart: , 2:heart:
      MP2 calls, MP3 folds, CO calls, BU folds, Hero calls, BB raises, MP2 calls, CO calls, Hero calls.

Flop: (8,00 SB) 8:heart: , 8:diamond: , K:heart: (4 players)
      Hero checks, BB bets, MP2 calls, CO folds, Hero raises, BB 3-bets, MP2 calls, Hero calls.

Ik valueraise de flop omdat ik tegen veel handen een equity voordeel heb, ik denk dat een cap wat overdreven is omdat één van hen een betere FD kan hebben.

Turn: (8,50 BB) 7:spade: (3 players)
      Hero checks, BB bets, MP2 raises, Hero calls, BB calls.

River: (14,50 BB) J:heart: (3 players)
      Hero bets, BB calls, MP2 raises (All-In).

Final Pot: 17,00 BB
  • 2 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou eerder opletten met cappen omdat het board paired is en dat je hand dus niet de nuts is wanneer je hem maakt. Je hebt verder ook geen outs naast de flush zoals een backdoor straight, dus zou ik ook niet cappen.

Turn is heel slecht voor je dat het zo gespeeld wordt, maar omdat MP2 daar al bijna allin is valt het nog mee (>.<). Nu is je hand wel bijna compleet open wanneer je 2 bets coldcallt.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Owja, toen zal dat wel in mijn gedachten hebben gespeeld om niet te cappen op de flop, niet goed opgelet toen ik poste :p. Eén van de eerste keren dat ik een valueraise op de flop doe.